hmmm okay...
du har en point..
se, da jeg tog min xp cd som jeg havde lånt af en ven i min dell computer, så trykkede jeg til at starte med reparere windows, så den kommer ind i det der BIOS/DOS ,,
så skrev jeg først følgende "d:" for at komme ind på d drevet, så jeg ku formatere C drevet..
så skrev jeg "Formart C:" så skrev den, ikke muligt at formatere flytbar disk , det fattede jeg ikk ..
så genstartede jeg og trykkede inde i xp menuen (altså installation's menu) på instalere Windows XP
så gik den videre, og så kommer der normalt en oversigt hvor man kan se alle sine Partioner eller hvad det hedder, hvor man kan se hvor meget de fylder og navnet osv..
men her skrev den bar ukend disk fem gange i træk, altså jeg kunne ikk gøre noget..
-------------------------------------------------------------------------------
Men startede helt med at grunden til at jeg ville formatere var at jeg gik ind i en menu (ALT + CTRL + DEL) inde i windows og så Processer, og så ville jeg lukke nogle programmer , så lukkede jeg vist nogle jeg ikk sku lukke (MEN stadig kun nogle inde i Brugeren "Thomas Larsen") altså ikk nogle ved SYSTEM, så havde den intet internet, og jeg kunne ikk spille cs eller noget i den stil ..
så genstartede jeg så computeren, og den skrev 7-8 gange at den ku ikk åbne det og det, og en af programmerne var et eller andet "Newdot~2.ddl" mener jeg! ..
jeg virkelig ikk hvad der er galt :S tror jeg er på spanden ..