Superbruger
Tilføjet:
29-10-2006 12:30:04
Svar/Indlæg:
183/66
Hej. Jeg købte en ny computer for noget tid siden hos føniks computers. Og der har været en del problemer med den. Det virker som om det er forskellige problemer, der opstår, hver gang jeg formaterer. De fleste af dem går igen, men nogle af dem ændre sig, mest fejlmedelelser fra windows og spil der lukker og den slags. Ofte gange reset'er computeren bare uden varsel, men det sker kun, hvis jeg f.eks. loader et program eller åbner explorer osv. Jeg har prøvet at formatere mange gange, og lige pludselig kunne den ikke vise film i bestemte formater uden at billedet så helt forkert ud i farverne. De eneste film jeg kan se er dem, der kan kører i divx player, hvis jeg kører de samme film i real-, media- eller en hvilken som helst anden player ser farvene ligesådan ud. Når jeg starter den, og den først viser skrivebordet ser det hele og helt flimret ud, indtil det siger klik, så er det hele normalt. Jeg er heller ikke helt tilfreds med den grafik jeg har i spil. Den er tilforladelig, men synes en computer med disse stats skulle pvise det bedre bedre. Dog er der ikke et eneste lag, den kører helt flydende.
Mine stats er som følger:
AMD Athlon 64 x2 dual core processor 4600+
2 gb ram (kan sgu ikke lige huske hvilke)
Asus M2N-e series Nvidia nForce 570 Ultra
Nvidia BFG Geforce 7900 GT/GTO
Det var ikke meningen at jeg ville have bestilt et overclocket kort, men de havde ikke andet på lager, så jeg tænkte at det vel kunne være det samme. Men jeg har hørt at der skulle være en del problemer med fabriksclockede kort, kan det være det, der er mit problem, hvis ikke har så andre ideer?
Håber virkelig i kan hjælpe, jeg hader at føle mig snydt ;)
På forhånd tak hilsen killman