Hvis du har skåret dine slanger 100% lige af, og trykket dem helt i bund i push-in fittingsne, så skuller der ingen utætheder være.
Men en klassisk fejl ved/med push in for førstegangs vandhunde, er at de ikke skubber slangerne langt nok ind, og ikke har fået skåret dem helt lige af.
Der ud over, så må der ikek være et "træk" i slangerne, da det gør at de ikke er tætte i push in fittings.
Du har gjort dig selv en lille bjørnetjeneste, ved at sætte pumpe + reservoir i bunden, da pumpen så skal overvinde både modtrykket i slangerne, plus løftehøjden til det øverste punkt, nu her når du starter op. Havde du placeret pumpe med reservoir i toppen, havde du muligvis kunne få vandet til at fylde det meste af systemet op vha. tyngdekraften, og du dermed ikke skulle fylde vand på så mange gange, før det hele var fyldt op.
Din radi sluger en del vand, og i kombination med alle de kølehoveder, så vil jeg vurdere dit system til at sluge i omegnen af 1,2 liter ±1dl, så #9's forslag om at blande dit væske op med en liter vand, så du har 1½ liter er ikke helt ved siden af. Er det ikke nok, så kan du altid "bare" spæde op med rent demineraliseret vand, det skal nok blive blandet op efter et par minutter alligevel.
Den nederste PCI-E 16x port er ganske rigtigt kun 8x elektrisk, og du vil derfor få en lidt ringere performance ud af dit 7950GX2 kort, men det bliver ikke alverden.
Vand på sydbroen, det er sq da overdrevet, men OK, hvis/når du kun har vand på dine ting inde i kabi, så er det egentligt fornuftigt nok.
Men hvad så med din harddisk? Er den også vandkølet? Raptor bliver nemlig MEGET varme, især hvis de ikke har et ordentligt airflow rundt om dem.
Og nu går jeg ud fra, at det er pga. støjsvaghed, at du har vand på det hele, så vil din raptor sikkert komemtil at blive en slem støjkilde når den arbejder!
SilentStar er en god harddisk køler til vandkøling, og den kvæler stort set alt støj der kommer fra harddisken, selv en Raptor (som jeg har i min silentstar) er blevet så godt som lydløs, og min lager hdd er mere støjende end min raptor.