Reklamationsret & Garantibevis@Compumail

Bundkort / CPU d.  30. oktober. 2006, skrevet af Jamesq2
Vist: 301 gange.

Jamesq2

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2006 17:15:12
Svar/Indlæg:
22/12
Hej alle

Jeg havde et probelm med bundkort som jeg har haft kørene i et stykke tid nu ,men så her i sidste uge send jeg det der ind til Compumail for at få et nyt et ,problemme var med den at det var udstabil og lydkorte ikke vike ,når men så efter to tre dage efter sender de mig en email at min Gantibevis ikke gælder fordi at der et ben ud alle CPuens Sokels ben stod op ander ord et bøjeben , så jeg snakke med Post Danmark nægter at dække det da der ikke var nogen skader og compumail vil ikke bytte det eller teste det .

Jeg har lagt et billede af det inde på min profil som i kan se den ene ben ,er der nogen der har et godt foreslag til hvordan jeg kan få penge eller nyt bundkort tilbage så jeg ikke føler mig snydt :(

nyg

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2006 18:48:18
Svar/Indlæg:
271/63
Har du prøvet og rette dit bøjetben op. På en eller anden måde kan det lade sig gøre med en spidstang 8)

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
31-10-2006 09:20:48
Svar/Indlæg:
732/39
Jeg arbejder i en RMA afdeling hos en distributør og vi afviser normalt bundkort med beskadige ben i soklen.. (damaged by customer)....det er jo derfor producenten har sat en plastic-kappe hen over....for at beskytte under transport, men som #1 skriver, prøv om du kan rette benet ud igen, men pas på for de knækker nemt.