Icemat Siberia eller Senneheiser PC150?

Diverse d.  31. oktober. 2006, skrevet af The Nax
Vist: 294 gange.

The
 
Superbruger
Tilføjet:
31-10-2006 14:51:53
Svar/Indlæg:
270/78
Houwdy!
Skal ud og have mig et nyt headset, da mit gamle lige er gået kaput :p

Valget står mellem
Sennheiser PC 150
http://www.shg.dk/link.asp?got...

Eller Icemat Siberia
http://www.shg.dk/link.asp?got...

Det skal bruges på Vent / skype, Til spil og lidt musik.
Men ved ikke hvad for et af dem jeg skal tage. Har læst forskellige test af begge, men syntes det er meget blandede resultater.

Så ville drefor høre jeres mening om disse!
Både negativt og positivt.
Så del jeres guldkorn, og lad mig høre dem :p

/The Nax

The
 
Superbruger
Tilføjet:
31-10-2006 14:56:43
Svar/Indlæg:
270/78
Forresten, skal de bruges i lang tid af gangen, så det er jo lidt vigtigt om de er gode at have på.

Så vidt jeg kan se på billedet, er Sennheiser lavet af læder? eller det man har på ørene er læder? eller er det billedet der snyder? for IMO så bliver ens øre meget varme af at have læder på ørene:P

Mit gamle headset var et Sennheiser 140 :)

/The Nax



matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2006 14:58:59
Svar/Indlæg:
5600/32
Jeg ville tage Icemat. Har ikke selv afprøvet det i spil, men det er rart at have på. Og så har jeg også haft lidt for mange dårlige oplevelser med billige Sennheiser headsets.. :l



allan_84
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2006 16:33:48
Svar/Indlæg:
765/82
jeg har det icemat headset. det er et rigtig fint et, god pasform, justeringen af den er trinløs, det vil sige at den tilpasser sig vær gang man tager den på.

mic. er ikke sådan en irriterende dims der sidder og stritter ud i luften på venstre højtaler, den har sin egen ledning som er clipset på hørebøffernes ledning, og kan derfor klikkes af, smart.. selv mic. kan man sætte i kraven på blusen med en lille klemme.

lyden er meget meget bedre end hva jeg har haft før, jeg havde et "ok" headsæt til 150kr fra den lokale pc dealer før, og det her icemat er meget mere detaljeret, det helt sikkert, jeg havde ikke troet der var så storforskel, specielt diskanten er lys år bedre.

der er vol.skrue på en plastik dims midt på ledningen.

og har ingen problemer med fx at sidder med teamspeak en hel søndag :e



madmike
 
Superbruger
Tilføjet:
31-10-2006 18:41:09
Svar/Indlæg:
93/39
jeg må også sige at det er et godt headset rigtig rart og have på
og lyden er i top jeg kan høre alt musik på max styrke uden at der er nogle mislyde og mine ørevipper blafre helt vildt hehe
og mic er i top folk kan høre mig helt klart og min mic er ca 1 meter fra mit hovede og bag min skærm
og når jeg spiller kan jeg høre ting andre ikke kan jeg vil kalde det for det 3. øje når jeg spiller cs:s
og det eneste minus er at ledningen er så lang at jeg har kørt den over et par gange med stolen
men det køre stadig
jeg tror ikke engang at de kan lave et der er bedre en det de har lavet

mvh mike



Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2006 22:38:50
Svar/Indlæg:
2676/147
Icemat går i stykker for et godt ord.
Deres "kupholder" knækker ved meget trasport osv :)

Sennheiser PC150 er fint nok, men nederen at sidde med i længere tid, og deres ledninger er lort :)

Ville anbefalde et Steelpad, da det sidder OMKRING ørene, og ikke på ørene, så du får ikke den ubehagelige føelse på ørene efter, lad os sige 4 timer ? :)

http://www.edbpriser.dk/Produc...

Tahiti



Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2006 23:03:48
Svar/Indlæg:
2343/272
Sennheiser skulle have bedst lyd:)