brug CORE TEMP.. det bedre.. og der får du en temp fra vær kerne.. den viser også din cpu hastighed.. den kan også logge dine temps, så du kan se dem efter den er gået ned pga ustabillitet. det nok noget af det bedste der er lige nu..
Så tror jeg sku ikke den kører på full omdrejninger? Kan se andre ligger på under 60C ved højere Vcore.
Har lige testet ved 400x9 (3600mhz) 1,425Vcore med Intel Thermal Analysis tool. Her ser man temp på begge cores samtidig med man kan belaste dem. Den ene core løber op og runder 71C mens den anden ligger på 68C. Mine idle temp. er 48C.
Mon køleren sidder ok? Synes fastgørelsen viker lidt amatøragtigt. Ligesom boxkøleren at man bare skal presse den ned i mobo-printet. Eks. Zalman på AMD systemer skal jo skrues ned med en metalpalde på bagsiden af mobo.
#6 Well den blæser som følger med snurre højst 1200omd, og det er netop deromkring den er støjsvag, derover vil den være hørbar og det kræver så en anden blæser...
Jeg har en Antec blæser liggende fra mit P150 kabinet, skulle du overveje en ny blæser så er denne ret smart da den kan stilles manuelt...
allan_84 så vidt jeg ved, kan man kun ved dual cores få gennemsnits tempen af hver kerne, da der er flere "temp læsere" (ved ikke lige hvad man kan kalde det).
Har lige testet med aæt på standard hastighed og volt: 40C Idle og 55C load på Intel Thermal Analysis Tool.
Synes sku det viker højt hvis Infinty er den bedste conroe køler. Tror i den sidder korrekt. Synes det er megabøvlet med monteringen. Hvordan piller jeg den af igen?