BF2 præget af forbandede newbies.

Diverse d.  04. november. 2006, skrevet af !-!Shake!-!
Vist: 1229 gange.

!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 00:19:02
Svar/Indlæg:
3944/384
hvor er det spil ved at blive splittet af! Jeg er efterhånden gået hen og blevet god til det spil, og jeg har lidt af en attitude. Så hvis jeg provokere admins lidt, fordi de ikke fatter at der faktisk skal være lige mange spillere på hvert hold, og ikke fem mere på det andet, ja så kommer jeg tit ud for at jeg bliver banned, og de bruger den grund "teamkills"... Altså jeg ruller admins og prøver at rette på dem. Dette kan de små folkeskole elever ikke tage, og da de sikkert arbejder røven ud af bukserne for at holde serven kørende, så syntes de det er grund nok til at banne mig. Hader newbies der skaffer der skide point ved at eje en server, bare kicke gode spillere (på modsatte hold), lave hold til fordel for en selv også ellers bare fyre rundt som en forvirret madonna og smide med granater!!

Hvad siger i folkens? Er det bare mig, eller er spillet præget af folkeskoleelever der ofre deres liv til bf2, men alligevil ingen skills har, og kun driver serveren fordi det er den eneste magt, de skal forestille at have?

Hvad blev der af dengang hvor EA havde 50+ servere til rådighed, så os PRO som kan spille spillet som det er lavet, kan hygge os?


Shake


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 00:32:24
Svar/Indlæg:
6531/410
vil nu mere sige det er folk med din indstilling dr ødelægger tingene

ta dog en slapper det er altså kunet spil.

og find dig nogle servere der ikke styes af folk du ikke kan lide.

og husk så ikke mindst du har selv være en træls newbie engang.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 00:36:35
Svar/Indlæg:
3944/384
#1 Ja, men jeg tog til mig og lærte, istedet for bare at slå hånden af alle der siger en imod! Og for mig er det seriøsiteten i spillet, der går at jeg spiller... Lever mig ind i det... Går amok... Derfor spiller jeg... Er skilled..



Shake



_-Q-_
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 01:30:33
Svar/Indlæg:
171/9
Synes nu at du skulle tage at redigere dit indlæg, og så fjerne alle de ukvemsord du har brugt.





john_doe_dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 01:34:56
Svar/Indlæg:
303/32
kære shake, du er da præcist en af dem som opføre sig som en lille skoledreng. og undskuld til dem som gå i skole og opføre sig ordenligt på en server.

Hvorfor er det lige du mener du har ret til at gøre som det behager dig og nakke admin hvis de ikke gør som du siger på den server som de selv betaler og administere. damm jeg ville da også smide dig af server hvis jeg mødte dig på en server hvir jeg er admin.

du har virkelig et stor alta ego. hvad med at poste din profil og stats herinde så du kan ligge vægt bag dit såkaldte skill spil ??






bornholm
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 02:14:17
Svar/Indlæg:
2958/84
Du taler om skolledringe (16 år) nå lad det nu ligge :00

Hvis du mener at du er så god hvorfor starter du så ikke din egen serve op og bliver din egen admin end of story 8)



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
04-11-2006 02:45:55
Svar/Indlæg:
15982/637
#0: Er det dig der betaler for leje af serveren du spiller på ? nej vel, så "stfu" er de admins der kører den i sin gode ret til at sige ! Det er undskyld mig gode spillere der tillader sig at være arrogante, hoverere, rette på folk der ødelægger spillet, og det er ikke bare BF2 det er alle online spil.
Den der driver serveren har magten og sådan er det og sådan skal det være !



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 08:43:01
Svar/Indlæg:
830/15
#0 - Du er da, om muligt, den største whiner jeg nogensinde har set - BF2 er et spil, du burde måske slappe en lille smule af.

Det er sådan nogle som dig der er med til at splitte et sjovt spil af for andre, du burde seriøst overveje at stoppe da du jo tydeligvis slet ikke kapere at spille computerspil.

Men anyway, tak for en god griner og en mulighed for at få samtlige brugere af siden til at starte dagen med et godt grin - det skulle jo være så sundt :)

Du lyder, om nogen, som en lille forkælet fars dreng der bare vil have din vilje.

God vind sømand.



bluedemon
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 09:01:32
Svar/Indlæg:
710/40
tør øjnene og spis en kiks min lille ven... det er altså ik verdens undergang at blive banned fra en server. du kan jo bare lære at indordne dig..... :00



Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
04-11-2006 09:30:52
Svar/Indlæg:
2309/846
få dig et liv ! :00



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 09:37:59
Svar/Indlæg:
830/15
#9 - Jeg(vi?) tænkte det, du skrev det :e



#11
Amin
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 10:08:46
Svar/Indlæg:
205/51
#0 Når en person investerer i en server, betaler han for mere end bare at have et spil med X slots til spillere i. Vedkommende har sin private ejendomsret og må gøre, næsten som det behager ham.

Dit indlæg er præget af usaglige (bl.a. ubegrundede subjektive begreber) kommentar.






#12
Bohn
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 10:14:27
Svar/Indlæg:
170/30
Det er et stykke tid siden jeg spillede BF2, men som jeg husker havde EA da en del servere...

Der findes også en del danske servere som er gode og hvor folk ikke er magt liderlige. Jeg har da selv haft admin på en CW/FFA server uden at været magt liderlig (er 15 år). :e

Men ja der er newbies med i BF2 og hvis man ikke kan klare det så er man ikke egnet til at have et online spil.

Desuden hvis det er newbies (kendt som noobs eller naabs) og du er god burde du jo sagtens dræbe dem selvom de er i overtal. :p :e :) :e :p



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 10:21:30
Svar/Indlæg:
1328/55


#14
PK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 10:37:10
Svar/Indlæg:
931/181
nu det vel ikke et problem hvis du owner så meget som du mener du gør? så kan du jo sagtens klarer den ekstra modstand uden problemer.

jeg mener selv jeg er skilled,har spilled siden 1942 og kan være meget provokerende når admins er dårlige, men er dog kun blevet banned 2 gange, den ene fordi jeg pointerede at en admin statpaddede, og den anden fordi jeg blev ved at svine admin med vilje.

nu betaler jeg selv til en server, kender mange der gør, og jo, der er rådne admins imellem, men langt fra størstedelen.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 10:49:05
Svar/Indlæg:
3944/384
#ALLE Så man skal bare lade holdene være ulige og alle skal have lov til at rape? Nu er det jo jeg prøver at få noget spil igang, så det bliver SJOVT for alle! Ikke bare mig!

Er der nogle herinde der syntes det er sjovt at bliver raped og spawnkilled flere gange i træk?

PROFIL:

http://bf2s.com/player/4641406...


Shake



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:02:53
Svar/Indlæg:
830/15
Vi er mange der i lang tid har grinet over dit whine i din signatur shake, den her tråd gør det bare så meget bedre :)

Tak!



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:04:31
Svar/Indlæg:
6531/410
#15

nej men der findes ca 5 mill servere og jeg har spillet meget bf2 og finder jeg en server der er som du siger så finder jeg da bare en anden.

det er squ da ikke så svært. eller er det forde dukun kan være rigtig god til bf2 hvis alle andre er newbies ;)



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:09:23
Svar/Indlæg:
3944/384
#16 Haha, griner af din skødesløshed!?!

#17 Det er jo skide irriterende og skal til at finde en ny server.... PLUS det er synd for de andre spillere på ens team.


#ALLE Jeg tror sgu i er en samling newbs.. Tror faktisk i er det jeg hader mest i det spil?



Shake



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:14:15
Svar/Indlæg:
6531/410
#18
du er dog det mest latterlige selvglade menneske jeg har hørt udtale sig på et forum.

tror slet ikke du ved hvad en newbie er .
du er en sørgelig person der kun kan finde glæde ved at nedgøre andre SUUUUK siger jeg bare.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:17:01
Svar/Indlæg:
3944/384
#19 Det er et kæmpe mindre tal jeg nedgører... Det er iorden at være en newbie, har jeg jo selv været... Det er noget andet at kicke folk fordi de er bedre end en selv, og fordi de tænker ud over egen næse. Hvis man så har lidt fornuft, kan man jo straks ud af ovenstående linjer læse at det ikke er mig der er selvglad, men nogle admins der er point glad...



Shake



Bosse
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:18:11
Svar/Indlæg:
290/7
Hvis du vil have teamplay, så join en klan. Så er det sagt.

Ellers så spil på UBA-serverne. De plejer at være gode, men husk nu at læse reglerne FØR du begynder at brokke dig.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:20:36
Svar/Indlæg:
3944/384
#21 Teamplay er nice, men det er ikke det denne tråd er om. Det er om magtmisbrug. Men tak for dit input.



Shake



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:23:32
Svar/Indlæg:
6531/410
#20

du kalder alle her inde noobs , du aner ikke en skid om hvor gode eller dårlige vi er til bf2 eller hvordan vi spiller.

jeg forstår slet ikke dit problem , jeg har som sagt spillet meget
BF2 dog mest på udenlanske servere forde jeg ikke syntes de danske servere er særlig gode.

så prøv du nu at find servere med folk på dit eget nivo både spilmessig og fornuft .



john_doe_dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:30:26
Svar/Indlæg:
303/32
Shake.. har du nogle sinde tænk over hvad det er folk siger til dig. ??

Du stiller dig om som en alt vidende person der ikke snakker særlige pænt til andre som læser dit indlæg. det ligger i din tekst at du er den som slogs med folk som ikke helt forstår teamwork, og even team ballance.

du burde vælge dine ord og åbenbart også server noget bedre. der findes masser af server med eventeambalance og man skifgter side hver gang. prøv næste gang at styre dit udbrud eller lad dog være med at skrive herinde. brug et sobert sprog så vil du blive taget mere seriøst næste gang



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:30:41
Svar/Indlæg:
3944/384
#23 Snakker som newbs?


#ALLE Der tager mig op på mit ord, finder server og tid, så tager vi en one and one... Fly, Heli, inf. jeg er ligeglad...



Shake



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:33:12
Svar/Indlæg:
3944/384
#24 Fornemmer jeg at du trækker i land? Eller indrømmer du at du misforstod mig fra indlæg#0?
PLUS jeg stillede mig ikke op som altvidende... Jeg stillede mig op, med en problemstilling jeg var godt træt af, og jeg ville så høre jeres mening.


Shake



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:36:55
Svar/Indlæg:
6531/410
!-!Shake!-!

et barn ingen kan nå :00



#28
Bohn
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 11:41:41
Svar/Indlæg:
170/30
#26 Ok her kommer min mening....

Find andre servere hvor der er eventeam balance på



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:21:25
Svar/Indlæg:
830/15
#27 - Ah, ved nu ikke. Børn kan jo faktisk være fornuftige, ikke pænt af dig at sammenligne shake med et sådant individ :)



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:25:32
Svar/Indlæg:
1581/5
bare fordi han er 15, dybt naiv, opmærksomheds søgende og uden evne til at debatere betyder det da ikke han er et barn :(



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:30:52
Svar/Indlæg:
687/9
#ALLE Der tager mig op på mit ord, finder server og tid, så tager vi en one and one... Fly, Heli, inf. jeg er ligeglad... <--- Tak for at redde min dag. Sjældent har jeg grint så meget (og desværre hostet så meget mad ud over tastaturet... og nu til sagen..

Du er da nok noget af det mest selvfede jeg længe har set... Imo burde dine forældre vist sætte din linje under administration. Du er vel ikke meget mere end 15, så de har jo ret til det.. (en ret de forhåbentligt benytter sig af).

Ja undskyld mig mange gange, men at du kan sidde og lukke den slags bræk ud, siger da mere om dig, end de såkaldte newbs du hader så meget...

Synes så absolut du burde komme ud noget oftere....



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:40:41
Svar/Indlæg:
687/9
Desuden burde denne tråd vel flyttes til soap box, hvor alle de ligegyldige whinertråde fra 15årige SuPaH-entretresyv-sKiLLeD børn hører hjemme....



_-Q-_
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 12:52:28
Svar/Indlæg:
171/9
#0 Rart at se, at du trods alt er lidt voksen. Det er en god ting at du har fjernet de grimme ord. Næste gang gør du det bare inden at du poster indlæget.




nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:55:01
Svar/Indlæg:
687/9
#34 hvis du ser nederst i #0, vil du se en moderator har været tvunget til at gøre det for ham.... Så voksen kan man sq ik ligefrem kalde ham :)



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 12:57:52
Svar/Indlæg:
715/51
Spillet er præget af soldater.. og ved du hvad de skal?.. de skal spise skibberlabskovs og holde øje med parkeringspladser ved åbne sommerspil rundt i danmark.. ihvertfald hvis det er danske soldater!!

OOH YES! DU STILLER BARE BILEN DER, DET ER TIPTOP!!!

Men ser man på gennemsnitsalderen på de danske gaming-servere.. så er den ikke høj nok til at de kan blive soldater!


OH MY GOD WE HAVE A PROBLEM!!!!!!!!!!


De forstår ikke virkeligheden, for et gevær af egetræ og maling der siger: OMGLAZERGUNPEWPEWPEW gør simpelthen ikke ondt! og der er ingen labskovs med!.. ANERKI SAGDE DE IMENS DE STORMEDE BUTIKKEN EFTER MERE KAGE!!!

Hvad skal vi så gøre ved det?.. der er flere ting vi kan gøre.
1: Sætte værnepligtsalderen ned til 9 år, for så kan de små lære at skyde, og på samme tid kan vi kombinere det, med at de lige er begyndt at lave mad i skolen.. dvs OMGLAZERGUNPEWPEWPEW og labskovs på samme tid..

THATS MULTITASKING MATE!.. se det som ungdommensks rebelske svar på intels HT.

Der er også noget andet vi kan gøre, men det er en smuule mere kritisk:

Vi kan lære dem at flette pil!.. pil er flinkt, medgørligt og det kan bruges til flitsbuer!! dvs andre våben end OMGLAZERGUNPEWPEWPEW, snak om at overraske fjenden!

Det skal de unge lære.. de skal lære at selvom de bor i en skov i en hytte med karl-mar Møller, der råber PIK ER GUD!, imens Lise-Lotte lohman danser en fræk erotisk labdance på bengt burg, så kan livet godt fortsætte!!!


Hvor vil jeg så hen med det her?.. godt spørgsmål! (jo tak, det syntes jeg også selv) (#der er en god skribent gemt i dig!) (ja, derfor jeg er lidt oppustet).. og nu vejrudsigten: KOLDT!

Ja.. vi kunne bruge oceaner af tid, på at færdiggøre denne skrivelse, så det vil jeg gøre..

Kan smølfer danse TÆKNÅ!, kan Lotte heise holde kæft! og ikke mindst.. HVOR FANDEN ER PORREN!?

Er nogle de ting i sikkert tænker på når i læser det her.

Svaret er simpelt: måske.



Så mit bud vil være: Meld dig ind i politik, lær alt om OMGLAZERGUNPEWPEWPEW, lav en masse labskovs, og skrid så FORHELVEDE VÆK FRA DET HER FORUM INHABILE HYTTESKO!!!, VI GIDER IKKE LÆSE OM DIT SØRGELIGE LIV, DINE SMÅ VENNER OG DIN SYGELIGE TRANG TIL AT FÅ OPMÆRKSOMHED!!!!

Må din røv klø og dine arme falde af.. IM OUT!







nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:00:57
Svar/Indlæg:
687/9
#36... smukt... ganske enkelt... SMUKT :D



matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:04:08
Svar/Indlæg:
5600/32
#36, Så kan man vist heller ikke sige mere til den sag :D.
(BTW, porren er her..
) :e



Benjaminwatson
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:04:30
Svar/Indlæg:
269/64
#alle, pas nu på at det ikke bliver til en flamewar mere end det allerede er blevet.
Det ender bare med at en admin herinde lukker tråden (skulle efter min mening være sket).

Men for at tilkendegive min mening.
Dem der betaler, de bestemmer, så må man indordne sig eller finde en anden server. uanset ens egen mening.



ras123
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:06:31
Svar/Indlæg:
258/70
sjov tråd :e



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:07:13
Svar/Indlæg:
715/51
#39

Hvorfor skulle vi ikke flame ham?.. vil vædde på han har spist under 500kg labskovs i hele sit liv, så han skal bare flette kurven og plukke svampe!



#41
PK
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:11:01
Svar/Indlæg:
931/181
damn... og så blev det en sviner tråd...

men shake, hvis du er så god, så må du vel spille i en klan... så hvilken top klan er du så del af?



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:48:37
Svar/Indlæg:
3944/384
OMG! Hvem er nu barnlige? Det er ikke mig der har kørt denne tråd ud på dette sidespor... Desuden kan jeg ikke se andre respekterede brugerer i denne tråd end mig? Har tit fået ros her på siden, så jeres latterlige indlæg rører mig ikke? Det at i ligger så meget i en lille tråd er i-og-for-sig nok til at vise I ikke har noget liv? Spil, er ligesom en sport for nogle og for andre ikke... Så i kan ikke kritisere min Entusiasme for spillet... Men jeres indholdsfyldte liv med arbejde til langt ud på natten i hverdagene, og drikke tonsvis af øl i weekenden, er virkelig også fin? Syntes ikke i kan se dette fra andres synspunkt end jeres egne? Synes også det er synd vi ikke ser andre store brugerer end mig i denne tråd... For hvis mit indlæg nr#0 er irelevant, ja så er jeres også, så vi er ligesom ikke nået videre siden tråd #0 og det er lidt synd...

Så er der nogen der har noget konstruktivt at sige?


Shake



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:55:47
Svar/Indlæg:
685/107
Sjovt nok så syntes jeg bare at du stejlede for vildt da folk ikke gav dig ret i det du skriver i #0, så du har selv fået tråden ud på et sidespor efter min mening.

Desuden syntes jeg at du er meget svær og tage særiøst med den måde som du sætter folk op på. Og usæriøse tråede for imo usæriøse svar.

Men siden du er sådan en gud til at styrre spillet, hvorfor køber du så ikke din egen server og kører den. Så har du ikke andre og brokke dig til end dig selv, og så er du fri for at finde en ny server og spille på.



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:55:48
Svar/Indlæg:
830/15
#43 - At du skulle være en respekteret bruger er nok den største joke, du ved ikke hvordan folk taler om dig kan jeg høre :)

Men hvad, du har vel behov for at tro det og så er det vel som det skal være.



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 13:58:54
Svar/Indlæg:
685/107
citat #43 'Synes også det er synd vi ikke ser andre store brugerer end mig i denne tråd... '

Hvis du mener du er stor bare fordi du har spammet forummet med små korte svar så mangler du sans for virkelighed.
Desuden kunne de være at de ikke gamer bf2 :00



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:02:19
Svar/Indlæg:
3944/384
#45 Har set dig et par gange, men ikke noget stort... Jeg hjælper til hvor du åbenbart ikke magter det!

Nå det er ikke det tråden skal handle om.

#44 Fordi jeg brokker mig er det ikke ensbetydende med jeg dedikere mit liv til Bf2, og derfor køber egen server.

#0 Var simpelthen bare en statement, som i så kan forholde jer til som i vil. Jeg siger ikke noget er rigtigt eller forkert, jeg siger bare jeg hader små hoveder der kicker folk pga. de er bedre end dem selv. Syntes man har et ansvar som admin, men det syntes i ikke.. Dette kan i så sige, istedet for at flame mig...


Shake



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:02:22
Svar/Indlæg:
715/51
Respekteret siger du?.. siden hvornår..

For mig at se er du en NAR! der kun søger opmærksomhed..

Se det her som et personligt angreb, for det er lige præcis hvad det er..



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:05:18
Svar/Indlæg:
685/107
Deres ansvar var og holde deres server som de nu engang ville have den, og deres plan inkluderede ikke dig. Tud over det eller gør hvad du vil. Det var ikke dig der købte serveren så det var ikke dig der bestemte derinde.
Længere er den ikke!



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:05:57
Svar/Indlæg:
830/15
#47 - Du er en nuttet lille dreng :)



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:07:09
Svar/Indlæg:
715/51
Hvor kan man købe din slags i butikkerne.. du er næsten mere nuttet end Furby



matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:10:29
Svar/Indlæg:
5600/32
#47, "Jeg hjælper til hvor du åbenbart ikke magter det!". Hmm hvor? Og hvornår? :00
Synes du skulle kravle ned fra den piedestal du har sat dig selv på... Du sidder og kalder dig selv for en respekteret bruger, men hvad så med at vise andre respekt? Jeg kan ikke lige se, hvad det er, der gør dig til en meget respekteret bruger..



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:12:22
Svar/Indlæg:
3944/384
Wee det her er jo næsten som i folkeskolen 8) Alle de fede drenge ( Hazek (lederen), Cyper-frog (medløber) og Bam4k (Den fedeste af de 3) ) :) Fedt og se i kommer sammen om en sag... Godt og se at i ikke er alene i verden. For jeres slags kan ikke klare jer alene, i lever af andres accept. Men det er jo det senmoderne samfunds skyld og ikke jeres, så man burde nok ligge skylden på jeres forældre? Men hvis de også var fede, ja så falder æblet jo ikke langt fra stammen.



Shake



MJENSEN
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:14:59
Svar/Indlæg:
1233/50
0# føler med dig



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:15:51
Svar/Indlæg:
715/51
Du er så sjov hehe, var da utroligt at du kan vise at du er SÅ dum som du åbenbart er hehe



[G.N.U.]
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:17:00
Svar/Indlæg:
2175/21
du er direkte dum at høre på......og det er typer som dig der ødelægger bf2 communitiet. BF2 handler ikke om individet men om samarbejde, og det er sq ikke just en af dine stærke sider lader det til.....uanset hvor "god" du selv tror du er i bf2 så er du intet hvis du ikke fatter samarbejde......gå dog tilbage til CS 1.6 og lame videre der....



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:17:04
Svar/Indlæg:
3944/384
#MJENSEN det er ikke mig der skifter bruger navn fordi jeg havde et dårligt rygte før? Kan sgu godt huske den overgang hvor alle hakkede på dig... Så er du manden til at viderføre det skills? Det tror jeg da nok lige...



Shake



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:20:49
Svar/Indlæg:
715/51
hihi



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:21:23
Svar/Indlæg:
3944/384
#ALLE

Denne tråd er om mit had til newb ADMINS som kicker og banner til højre og venstre!

Så lad os holde os til dette.



Shake



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:22:01
Svar/Indlæg:
715/51
haha fandme nej..

Det handler om hvor dum og sjov du er.. lad os holde os til dette



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:22:52
Svar/Indlæg:
3944/384
#60 Konstruktivt.



Shake



#61
Bohn
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:23:29
Svar/Indlæg:
170/30
Shake ligemeget om hvor dedikeret en spiller man er, er man altid dedikeret nok til at finde server hvor der er gode admins, gode regler og spillere på ens eget niveau.

Altså en server hvor man kan slappe med sit wienerbrød og cocio en tidlig morgen uden at blive stresset, flippe ud og have lyst til at torturere ens computer med ens iskolde cocio.

Mit råd til dig er Shake at stoppe med at svare i denne tråd bruge nogle timer med at finde nogle servers du kan lide og holde dig til dem.

End of story



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:23:37
Svar/Indlæg:
715/51
tak tak



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:26:12
Svar/Indlæg:
3944/384
#62 Du har ret... Dog vil jeg gerne lige debatere færdig her... Men jeg giver dig ret... Du er den første (efter mig) der skriver noget man kan bruge til noget i denne tråd. Respekt til dig.


Shake



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:26:21
Svar/Indlæg:
687/9
Det var dog imponerende at en "respekteret bruger", som du jo åbenbart er blevet, sidder og sviner folk til fra en ende af....

Burde du ikke være større end det ?

Kæft en gang mundlort du kan fyre af, det var dog helt utroligt

Desuden er der noget du har misforstået... Det er mig der er lederen....


Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:27:18
Svar/Indlæg:
715/51
Du er flot.



































































(runder snart 500!!!! svar).. så er jeg respekteret



Hansemand
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 14:30:18
Svar/Indlæg:
5/0
#62 Det var godt at se at der i det mindste er én som har noget fornuftigt at sige. Jeg så denne tråd og læste den og tænkte:

"Kan det virkelig passe at der ikke er én eneste person som svarer på en tråd som ikke er en eller anden idiot som kun kan flame folk?"

Det kunne ikke passe, der var én! TAK!
Hvordan kan det være at så mange folk, som båder har computere og internet ikke kan finde på andet at lave end at sidde og flame hinanden!


Hansemand



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:30:51
Svar/Indlæg:
3944/384
#65 Jeg sviner kun de admins til der ikke kan adminstrere deres opgave. Alt andet jeg har skrevet i denne tråd er bare en konstatering se fx. i #53... Jeg konstaterer da det jeg siger er en realitet.


Shake



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:31:07
Svar/Indlæg:
715/51
#67

Vil du vide hvorfor?



Hansemand
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 14:32:04
Svar/Indlæg:
5/0
#67 Ups, kom til at skrive idiot, undskylder mange gange

Povlsen



Hansemand
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 14:33:10
Svar/Indlæg:
5/0
#69 Ja tak, hvorfor?



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:34:12
Svar/Indlæg:
687/9
#67 det er skam ganske simpelt... Vi har lavet denne tråd om til den velkendte gamle klassiker; Lørdags stenertråden :)

Imo får man det igen man selv lægger op til... Det være sig både online og i den virklige verden.. Et sted jeg ikke lægger skjul på Shake burde besøge oftere...



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:35:57
Svar/Indlæg:
3944/384
#69 Fordi du ikke har flere penge til øl?


Shake



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:35:57
Svar/Indlæg:
685/107
Se nu gør du det igen. Når der bliver vendt kritik imod dig og det du har skrevet eller ihvertfald den måde du skriver dte på, så slår du bremserne og stejler for vildt.
Er det den eneste måde du kan forsvare dit udbrud på?


citat 'For jeres slags kan ikke klare jer alene, i lever af andres accept'

Er det ikke lige det din tråd går ud på. Du søger accept fra andre folk. Accept for den opførsel som åbenbart har fået dig kicket fra flere server lyder det til.

Og om du ikke har den frækhed og hive mine forældre ind i sagen. Jeg tror nærmere det er dine forældre der burde have røde ører over ikke at have opdraget dig bedre end som så.
Heldigvis kender jeg flere på din alder som har vist sig at være mere modne end dig, så du må være et af de få brodne kar i din årgang.

Hvordan kan du overhoevdet kalde dig selv for respekteret. Det er ikke noget man kalder sig selv, det er noget andre folk kan kalde en. Respekten er der langt fra hvis det er dig selv der skal nævne det for folk x(



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:36:33
Svar/Indlæg:
715/51
#67

Se #0

Så ved du hvorfor.. LÅÅLÅLÅLÅLÅLLÅ BÅL I GADEN OG HASH I ARMEN!!!



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:40:01
Svar/Indlæg:
3944/384
#74 Jeg søger ikke accept i #0 jeg ville høre jeres mening... Jeg er open minded men der er ting der er for langt ude... Lige fra #1 langer i ud efter mig, med personlige angreb.



Shake



matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:40:28
Svar/Indlæg:
5600/32
#73, Undskyld jeg spørger, men hvad er der i vejen med at gå i byen og have det sjovt med vennerne? Og måske score en pige eller to. Ja, kan da godt være der ryger en, to eller mange øl ned, men det er da langt sjovere end at stene computer en fredag eller lørdag aften.. Bare fordi du ikke selv gør det, betyder det jo ikke at det er en dårlig ting.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:42:31
Svar/Indlæg:
3944/384
#77 Nej, det er ikke forkert. Derfor burde du heller ikke angribe mig...



Shake



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:44:11
Svar/Indlæg:
685/107
Det har noget og gøre med den måde du ligger ud på.
Ved at starte med at kalde folk ludere, har man ikke ligefrem lagt en god start for hvordan tråden skal køre.



Hansemand
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 14:44:29
Svar/Indlæg:
5/0
#77 Der kan jeg være med! Der er noget galt med det fordi det efterhånden er svært at finde nogen som gider lave andet end at drikke, ligegyldigt hvem de er sammen med, er der mange unge som kun kan finde ud af at være sociale hvis det indeholder film, alkohol, computerspil eller sex. Der er ingenting tilbage af blot at hænge ud og nyde hinandens selskab!

Hvad er der galt med at holde af hinanden mens man er ædru?

Ovenstående er selvfølgelig min egen personlige mening. Kan jo være der bare er noget galt med mig, men det tror jeg ikke der er.


Hansemand



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:44:34
Svar/Indlæg:
715/51
Haha shake.. skyd dig selv og gør verden til et klogere sted.. haha hvor er du dog unaturligt dum og barnlig.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:46:41
Svar/Indlæg:
3944/384
#79 Der var ingen grund til at pakke det ind... Og med mindre #1 er en admin og kicker folk for ingen, ja så er der ingen grund til personlige angreb... Det er spild og tid og det tjener ingen formål...



Shake



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:48:01
Svar/Indlæg:
3944/384
#80 Fuldt ud enig...



Shake



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:48:22
Svar/Indlæg:
687/9
"Det er spild og tid og det tjener ingen formål..." ... Det skal jo passe til indlægget....
:00



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:49:05
Svar/Indlæg:
3944/384
#84 ?



Shake



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:52:04
Svar/Indlæg:
715/51
haha i love you nal!



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:52:24
Svar/Indlæg:
685/107
#82 Jamen hvis du ikke syntes der er nogen grund til at pakke det ind, skal du heller ikke klage over de kommentarer der følger med ved et sådan indlæg.
Tager du den vej tager du den fuldt ud. Du tager det sure med det søde, sådan er det nu engang.
Men kan jo ikke forvente at folk skal pakke deres meninger ind hvis du ikke selv gør det.



matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:52:34
Svar/Indlæg:
5600/32
#78, Hmm, hvor angreb jeg dig i det indlæg?

#80, Kan godt følge din tankegang noget af vejen. Jeg har et par venner, som sidder og drikker hver torsdag, fredag og lørdag og som bare sidder foran computeren den resterende tid, hvor de ikke lige er i skole eller på gym. Selv spiller jeg så også fodbold i min fritid og når jeg er sammen med min kæreste, så snakker vi da også sammen og går måske en tur. Jeg synes ikke verden er helt så firkantet, som du giver udtryk for. Men det er måske kun min verden, der ikke er det.. :)



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:55:35
Svar/Indlæg:
715/51
#80

Hvad er der nu galt med øl og sex?... nu spænder du dælme lige den vakuumpumpe 2 tak.. for saaaaatan da.





!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:56:25
Svar/Indlæg:
3944/384
#87 Ser ingen grund til folk hakker på mig, hvis de ikke er en del af den lille gruppe som jeg angriber.



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 14:58:01
Svar/Indlæg:
715/51
#90

Så er det jo heldigt at jeg er lederen.. så jeg fortsætter bare



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:00:49
Svar/Indlæg:
687/9
#90 Så det er altså iorden du hakker på nogen, men andre må ikke hakke på dig ?

Det er sq en sær sær verden du befinder dig i...



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:03:33
Svar/Indlæg:
3944/384
#92 Jeg siger det er iorden de hakker på mig HVIS de er en del af den gruppe jeg angriber = admins der kicker/banner for ingen grund! Nu skal du ikke spille uvidende!



Shake



Hansemand
 
Overclocker
Tilføjet:
04-11-2006 15:04:10
Svar/Indlæg:
5/0
#88 Jeg generaliserde også i mit indlæg, men overdrivelse fremmer som regel forståelsen, så jeg tænkte at jeg nok ikke behøvede at nævne at jeg da også har nogle venner som ikke er sådan. Men langt størstedelen af de unge mennesker jeg møder som har omtrent samme alder som mig, kan ikke rigtig se min pointe.

Men det er da godt din verden ikke er så firkantet som jeg troede den var. Det er rart at se.


Hansemand



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:04:28
Svar/Indlæg:
715/51
hahahahha shake.. hø?



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:05:16
Svar/Indlæg:
715/51
YES 500 JEG ER RESPEKTERET!!!!!!!!!!!!



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:05:52
Svar/Indlæg:
687/9
#93 dvs.. du må hakke på hvem du vil.. men jeg må ikke hakke på dig hvis jeg vil ?



mazlink
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:09:30
Svar/Indlæg:
743/13
#0
Hvordan kan du være sikker på at grunden til at de blev banned, var at de var bedre end admins ?
Kunne det være fordi at de ikke fattede teamplay på deres hold ? Eller havde lavet noget andet på serveren de ikke måtte ?
Det kan jo tænkes at admins NETOP har udført deres "arbejde" korrekt, har du tænkt på det ?



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:11:13
Svar/Indlæg:
715/51
#98

Tænkt?.. tvivler



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:11:30
Svar/Indlæg:
715/51
100!



#100
Bohn
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:11:33
Svar/Indlæg:
170/30
Tror lige i allesammen skal tage en slapper og skrue ned for alle de ukvemsord... Jeg ved godt at hvis man selv starter med at bruge diverse ukvemsord skal man også selv klare det..

Men jeg synes at i allesammen burde spænde den vakuumpumpe 3 tak (og stoppe al den masturbering da i bliver ukoncentrede) :p .

Og hvis i skal fortsætte debatteringen eller diskussionen så tag og slap af og være fornuftige mennesker som jeg da regner med i alle er.



[G.N.U.]
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:12:09
Svar/Indlæg:
2175/21
jeg tror ikke du har forstået hvad admin betyder shake....de bestemmer selv hvad reglerne er og hvilke de vil administrere hvordan.....kan du ikke klare lugten i bageriet så smut da.....at tude over det herinde giver ikke engang mening da dette ikke er et bf2 community.....men steder som bfgeeks osv gider sq nok heller ikke høre på det.

svarer lidt til at klage over sin bil til sin frisør.....ja han lytter, men det hjælper ikke just meget.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 15:16:44
Svar/Indlæg:
3944/384
#97 Hvis de ikke er en del af den lille gruppe jeg sviner til så kan de jo bare holde sig væk fra tråden eller sige de er uenige, i så fald i en god tone.


#98 Det er sket mange gang dette, derfor tog jeg emnet op. Fejl sker, men ikke så mange gange. Og jeg kan se mønstret.

#102 Her på HWT har man altid kunne snakke om lidt af hvert, så hvorfor ikke dette emne?


Shake



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 16:15:26
Svar/Indlæg:
1419/29
Ehh, Shake, vis du har været en respekteret bruger herinde, så har du ihvertfald lige ødelagt det hele op for dig selv.

Så dine stats kort efter du kaldte dig selv skilled. BAAHHHH vist en røver.

Imo så har du selv lagt op til ballade den her gang.












Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 16:23:40
Svar/Indlæg:
1476/44
Jeg klapser mig selv på lårene af grin





:e



P R I C E L E S S



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 16:43:13
Svar/Indlæg:
3943/44
WTF...

Okay, min respons til shake's første indlæg i en seriøst tone:

Der er kun et sæt regler som alle servere i bf2 burde overholde, ROE som ea laver:
v1
http://www.bf2rankedservers.co...
v2
http://www.bf2rankedservers.co...
server regler:
http://www.ea.com/official/bat...

Men find en server som har regler der passer dig, det kan være f.eks. være uba.

Men stop da med at hyl fordi der er for mange noobs, på serverne, det er da fordi du vælger de forkerte.

Og hvis du vil have modstand, så er der massere af muligheder for det, det er bare at følge med, så sent som i sidste weekend var jeg med i en mixed kamp med nogle af de bedste i danmark, det var sjovt.

Men man må sku sige at det var noget at et surt op stød du kom med der.



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 16:45:26
Svar/Indlæg:
3943/44
#104 han har faktisk okay pæne stats, hans bf2 nick er shaake (ikke shake)



KiloDunse
 
Programmør
Tilføjet:
04-11-2006 18:59:01
Svar/Indlæg:
1605/96
Hvor finder jeg "Kick vote" funktionen her i forummet? ;)



Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
04-11-2006 19:31:51
Svar/Indlæg:
388/15
Haha, det her topic leverer!

Men, shake, du nærmest skinner af både umodenhed og aggression.. Måske du burde komme udenfor og lave noget andet? Du minder mig om ham der x-box fyren, der nærmest smadrer hans konsol+tv..

Hvis jeg var admin på en server, og blev flamet af en 16-årig dreng som dig, ville jeg nok også placere et ban på dig hurtigst muligt - det ville da ikke være til at holde ud at høre på dig.



!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 19:56:16
Svar/Indlæg:
3944/384
#109 Det er fordi det er sket så mange gange. Jeg flamer heller ikke admins. Jeg ber dem pænt om at lave fair teams, eller at de i det mindste kommer over på det andet team og hjælper lidt til... Det er mest at de bare spiller for point, og ikke at det er unfair teams...

+ Jeg er ikke psykopat der lever for Bf2, langt fra...



Shake



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2006 20:06:08
Svar/Indlæg:
6624/113
Hvad jeg mener om hvem i den her tråd, skal jeg nok holde for mig selv. :00

Som moderator, er jeg dog af den mening at tråden er død og ikke tjener noget formål efter indlæg nummer ca #5 - og havde jeg set den tidligere på dagen, så havde jeg låst den som jeg gør nu.

Laves der en fortsættelse til denne tråd, deaktiverer jeg den og alle efterfølgere til den og dem.
Hvis man har et udeværende med en admin eller spiller på en BF2 server, så tager man diskussionen med dem - og sådan er det bare.