Internet Explorer

Software d.  05. november. 2006, skrevet af Bubbel
Vist: 428 gange.

Bubbel

Overclocker
Tilføjet:
05-11-2006 13:55:46
Svar/Indlæg:
13/8
Jeg hørte(jeg kan ikke huske hvor) for nogle dage siden, at Internet Explorer ikke var en god Internet server, og der findes andre der er hurtigere og mere sikre. Er der nogle der ved og har en mening om det?

foo

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2006 14:01:19
Svar/Indlæg:
1685/240
Internet Explorer er nok den dårligste Server du kan finde, for det er slet ikke en server, men en browser... :e

Undskyld, men kunne ikke lige dy mig :) håber du kan tilgive mig :)

Det du er på jagt efter er en browser, altså den der fortolker data på nettet til noget du kan forstå og ikke den der serverer data...

Firefox er blevet meget populær på det seneste, da den er hurtig og alsidig samt den kan skræddersys
http://www.getfirefox.com

Andre ty'r til Opera som er et andet godt alternativ.
http://www.opera.no

Og igen undskyld mit lille "opstød" i starten :)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2006 14:09:22
Svar/Indlæg:
4120/115
Den nye IE7 er da nok den bedste du kan få 😉 Vil jeg da mene... Men der nok mange blandede meninger om den sag, for der må nok helst ikke stå M$ på for mange ting nu om dage :P

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2006 19:46:21
Svar/Indlæg:
1814/48
@micma18 Har du prøvet Opera? De ting du glæder dig over i IE7 har vi andre haft i flere år.

I de browsertests jeg har set er Opera den klare vinder, både når det gælder fart og sikkerhed, hvorfor jeg ser den som det optimale valg og har gjort det i flere generationer. At den fås på dansk er vel heller ikke et minus ;)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 18:12:15
Svar/Indlæg:
4120/115
Yeps, har også prøvet Opera 😉 Og det er også en rigtig fed browser, og endnu en grund til forundring over mozilla hypen...? Da denne i mine øjne ikke når hverken IE eller opera til sokke holderne.

Men jeg må stadig foretrække IE7 (eller IE6) frem for Opera. Ikke fordi Opera er noget dårligt produkt, men den er bare ikke så gennemført som IE...