ville lige høre om der er andre der har problemer med deres telmore konto. jeg kan hverken ringe eller sms. Prøver jeg og gå ind og sende en websms dutter der heller ikke.
hmm, det er egenligt utroligt så meget jeg savner min mobil, nu det ikke virker.. Husker stadig de tider, hvor jeg kunne finde på og gå over, for at se om folk var hjemme :e
Min kæreste har også problemer.. Aalborg midtby.. Det er da godt nok skod... Hvis de så bare lavede update om natten, men nej..... hellere i dagtimerne, hvor folk skal bruge deres telefon.
#11 Når det både er KBH, sydsjælland, fyn sønderjylland samt nordjylland/vendsyssel! Så tror jeg det er mere end lokale problemer, desuden har min mor ikke problemer med hendes TDC duet!
Tog turen fra Skanderborg til København i går, og min telefon med Telmore-abonnement var død hele vejen! Den var dog heldigvis frisk igen her til morgen! :)
Det er jo klart at det kan være flere steder i landet, når der har været tale om et HLR problem. Kan nr. ikke findes i HLR, så kan man ikke komme på net. Jer der ikke har haft problemer har helt sikkert været i en anden HLR, nu kender jeg ikke alle TDC HLR. Nu har jeg selv Unotel og havde ingen problemer, hvilket skyldes at Unotel kunder må være i en anden HLR, ved dog ikke om alle Unotel kunder er i samme HLR.