Fon defekt efter fald : /

Hyggehjørnet d.  05. november. 2006, skrevet af Anzelz
Vist: 341 gange.

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2006 20:33:02
Svar/Indlæg:
2343/272
Hey, har en Samsung E330. Der skete det uheldige i dag at den faldt ud af nogle bukser jeg bar i hånden og 1½m ned på et flisegulv med vand. Da jeg samlede den op var skærmen helt blå så jeg flåede batteriet ud og tørrede den, men den virkede stadig ikke. Da jeg kom hjem skilte jeg den ad og tørrede alt indeni og lod den ligge på radiatoren.

Der sker ikke noget når jeg tænder den med batteriet i. Hvis jeg sætter laderen til tænder skærmen og siger den oplader, men så slukker den og gentager uafbrudt. Nu tænder displayet heller ikke hver gang:S

Nogen ideer?? :(

Whistler

Superbruger
Tilføjet:
05-11-2006 20:38:52
Svar/Indlæg:
207/0
Du skal nok have en ny skærm vil jeg mene, men sådan noget koster, og worst case har du fået lidt vand i dit RF kredsløb, så er man rimlig meget færdig, det skal renses på den rigtige måde, ellers virker det af lort til.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2006 22:45:58
Svar/Indlæg:
2516/381
Var på kanotur her i sommers..

Havde telefonen godt pakket ind,, Men på et tidspunkt stod jeg oppe på en bro, havde lige ringet så vi kunne blive hentet,, fik ikke telefonen pakket ind igen,, glemte alt om den,, og på et tidspunkt hoppe jeg i å'en , da jeg var den eneste der ikke var væltet i, i løbet af weekenden.. den var unden vand i længe,, og meget død..

Det var en w800i sony.
Tørrede den godt men, kunne ikke få liv iden.. lod den tørre et par dage ekstra, for det kunne jo være, selvom jeg mente jeg havde fået den tørret igennem....

Og vupti.. på 3.dagen, prøvede jeg igen.,. og der var liv i den..

Det var ikke alle knapper der virkerede lige godt, skærmen heller ikke,, men efter 14dage var til tilbage på normal stand,, og der har ikke været noget siden..

Men dette var selvfølgelig kunne vandskade,, og ikke vand+slag..

Men held og lykke med det ;)

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 12:05:48
Svar/Indlæg:
2343/272
Hm har prøvet at skille skærmen ad også, og det ser ud til at der er kommet lidt mere liv:) Så nu får den også ventilator..