usb 2.0 driver asus m2n32-sli deluxe

Software d.  06. november. 2006, skrevet af søren olsen
Vist: 297 gange.

søren
 
Overclocker
Tilføjet:
06-11-2006 10:29:30
Svar/Indlæg:
9/2
hej har brug for hjælp til mit nye system. hver gang jeg sætter noget til usbporten. popper den op med en besked (at denne enhed kan køre hurtiger???) :x .

jeg har installert service pack 2 som asus skriver man skal gøre hvis man vil installer usb 2.0. mit windows xp home er også fuldt opdatert så ved ikke lige hvordan jeg får det til og køre usb 2.0???.

har kigget efter en driver på asus hjemmeside men kan ikke finde noget håber på lidt hjælp her på siden.

mvh.søren

mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 10:35:41
Svar/Indlæg:
3588/418
Hvad er der galt i den siger det? På min skole siger computerne da også det når jeg sætter min i, men den bliver vist alligvel.

Har du tjekket denne side:
http://support.asus.com/downlo...



yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 10:43:06
Svar/Indlæg:
1349/11
Nu er der jo flere steder du kan justere hastigheden på usb, og den vigtigste er jo nok at du har installeret servicepack2 til xp.
Det næste du kan tjekke er om det er indstillet i bios, Asus har for vane at bruge begreberne full speed og high speed, men for en god ordens skyld har de skrevet ude i højre side den teoretiske hastighed, 12 mbps og 480 mbps og du skal vælge den højeste af dem.
Hvis dette ikke hjælper lige umiddelbart, så prøv at afinstallere den pågældende usb-port i enhedshåndteringen(kontrolpanel, system, hardware,enhedshåndtering).




søren
 
Overclocker
Tilføjet:
06-11-2006 11:06:50
Svar/Indlæg:
9/2
ja sådan yupper hade da ikke lige tænkt og kigge i bios. men det var løsning dog ikke helt på den måde du skrev.

bare et par ting der skulle sættes på enable så køre det noget hurtiger nu

så mange tak for hjælpen :e



yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2006 10:06:40
Svar/Indlæg:
1349/11
Helt fint Søren, jeg kunne ikke lige huske hvad de kaldte det i bios på dit board, lidt siden at jeg har rodet med sådant et, gættede på det for de sidste mange Asus bundkort jeg har haft gennem fingrene var det som jeg havde skrevet i #2 indlæg.

Men godt at du fik det til at virke :)