Overclocker
Tilføjet:
06-11-2006 13:29:19
Svar/Indlæg:
2/1
Hej.
Jeg har en lidt gammel computer som jeg fik problemer med her den anden dag.
Jeg tror selv det måske er bundkortet der har skidt i bukserne, men vil lige høre jeres mening. Det er et MSI K7N2 DELTA kort og har et par år på bagen. Jeg har en amd barton 2500+ monteret og kører med kingston ram.. skal siges at jeg altid har haft systemet overclocket, men har kørt super stabilt ind til nu.
Til problemet..... Jeg spillede WOW den anden dag, hvor der pludselig begyndte at komme lidt grafikfejl, ca 2 min efter genstartede den, eller den startede så aldrig op igen.. Jeg gik ud fra det var mine ram der var blevet trætte. Har være udsat for næsten det samme før hvor det var rammene der ikke kunne mere, men der var jeg bevist om jeg havde clocket systemet lidt for meget., Købte nye ram og så kørte det igen. Det samme er gjort denne gang, men den kører bare stadig ikke.
bag på kortet har jeg monteret en D-Bracket til at fortælle hvilke fejl der evt skulle forfinde sig.
Den siger:
Memory detection test
- Testing onboard memory size. The D-LED will hang if the memory module is damage or not installed properly.
Nogen der ved præcis, hvor fejlen befinder sig?
Mick...