Manglende .pst-fil efter genstart

Software d.  06. november. 2006, skrevet af xavis
Vist: 835 gange.

xavis

Superbruger
Tilføjet:
06-11-2006 14:41:41
Svar/Indlæg:
64/25
Hejsa

Jeg har haft lidt problemer med min bærbare, men jeg har aldrig mistet noget data før. En gang i mellem kommer der en blå skærm, og så genstarter den. Jeg plejer bare at slukke den under opstartsfasen, da den som regel skal stå 5-10 minutter før den kan komme op at køre igen.

Da dette skete nu her, og jeg fik den op at køre igen, fik jeg en besked om at "Filen C:\Documents and Settings\[Username]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst blev ikke fundet" = mine emails er væk, og jeg kan ikke starte Outlook op!! Det er pissefrustrerende, da jeg har en mængde vigtige emails liggende.

Jeg håber virkerlig, der er nogen, der kan hjælpe mig, og at der er noget at gøre!! På forhånd tak.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 19:35:01
Svar/Indlæg:
2870/65
Det første du kan gøre er, at følge stien som bliver angivet...og sikre dig at filen virkeligt er forsvundet.

Hvis den ikke er, kan du pege på filen og oprette din email-profil i Outlook igen.

Hvis den er forsvundet, kan du muligvis få den igen ved at hente et program som hedder Active Undelete, her:
http://eu.active-undelete.com/...

Lav en Advanced scan, hvilket taget noget længere tid end en Quick scan. Så bladrer du alle bibliotekerne igennem som kommer frem efter scanningen. Hvis den finder din .pst-fil, kan du lave en Recover på den. Så er vejen åben for at genoprette din email-profil.

BTW...det var måske en god ide med en backup...nu hvor din maskine ind imellem går i blåt. Det kan godt være din disk der er ved at gå sig en tur.