Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2006 18:24:18
Svar/Indlæg:
2267/261
hey. Efter at have prøvet demoen tog jeg mig her den anden dag sammen, og gik ind i stereo & studio og købte Far Cry til den sølle sum af 80 kr, og nej det var ikke på tilbud :00
Der var/er hele 20 missioner + et hav af udfordringer.. Man kan spille online, lan og hele pisset
Jeg kan trække det på max, hvor det virkelig rykker i grafik lir, det er som virkelighed... Min mor kom enda ind og spurgte, om jeg så film ;)
Der er mange våben, og har klaret 3 missioner på 5-10 timer, det er virkelig noget der tager tid, så 20 er en del, + når man har gennemført missionerne kan man jo begynde at finde udfordringer i online game
Jeg fik enda 2 papirer med, hvor der var 2 forskellige koder til online game på dem hver.
Men da jeg prøvede det på min vens com, som har et Radeon X700 SE med 512 mb kunne han ikke engang køre laveste grafik over hele linjen uden at det laggede lidt.. Så er det jeg tænker, fuck hvor er det godt jeg er på OC.dk.. i rocks btw :e
Vi gav enda det samme for vores coms :D ... Han fik en færdig Acer der sucks og jeg fik en intel der rocks :D haha
Men nu er der et lille problem, .. min firewall har ikke spurgt, om den måtte logge på nettet, men kan ikke logge på ubi derinde fra og spille online ( multiplayer )
Nogen der kender det problem ?
Jeg giver far cry 5/5 stjerner for den formidable grafik og gode gameplay :)
Jenner/