Har haft et lignende emne oppe, men jeg syntes kun jeg bliver mere og mere forvirret, jo mere jeg kikker på AMD's hjemesiden.
Jeg har fundet følgende ting, som måske har interesse:
AMD Dual-Core Optimizer : Har lige udmiddelbart ikke noget med en Opteron at gøre, men skulle efter hvad jeg forstår optimere dualcore.
AMD OpteronT Processor with AMD PowerNow!T Technology Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 : Det gør vel at win kan fatte powernow, hvilket jeg sådan set ikke kan se nogen grund til.
Og så har jeg også en fil, som jeg ikke lige kan finde på AMD's hjemmeside igen. Det er en version 1.2.2.2, hvis det siger jer noget.
Har lige googlet lidt. http://www.madshrimps.be/forum... Der snakker de om noget en driver det laver grafik lockup. Det lydder som noget jeg oplever for tiden. På forskellige tidspunkter "genstarter" skærmbilledet.
Jeg kan næsten fornæmme at jeg er nødt til at formatere igen :| Men før jeg gør det vil jeg gerne være sikker på at jeg ikke fucker det op igen.
AMD's driverside er IMO fucked. Svær at finde rundt i, og ingen brugbar info... I hvert fald ikke det jeg søger.
Håber i kan fatte hvad jeg siger, og har en løsning..
Jeg har ingen driver installeret til min X2 ! Det eneste jeg gjorde var at få SP2 ind + alle updates og så satte jeg X2'ern i og det har kørt fremragende siden.
det dem jeg finder frem til som skal bruges til din CPU. og installere dem i den række følge husk at afinstallere andre hvis du har andre liggende først, genstart efter hver driver..
Det også ca hvad jeg var kommet frem til. Den vil bare ikke installere den første. Siger jeg skal slette de gamle... Kan bare ikke få det til at funke.. Syntes jeg har prøvet alt.