Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2006 21:18:16
Svar/Indlæg:
17/7
Hej alle.
Det er efterhånden et stykke siden jeg sidst har fulgt med i computermarkedet så er ikke ret opdateret.
Min bærbare som jeg er meget afhængig af, er gået tabt så nu er jeg på udkig efter en ny. Jeg arbejder meget med 3d og grafik (så en godt renderingsgrundlag og høj opløsning er i højsædet) generelt og spiller også en gang HL2 og Heroes of Might & Magic V i ny og næ, dette dog på min stationære som jeg vælger at skille mig af med.
Jeg har kigget mig rundt omkring efter bærbarer i alle mærker og har bla. fået øje på denne specifikation fra dell (har meget gode erfaringer med dell og derfor vil jeg helst også det mærke, selvom etc. Zepto kan tilbyde det samme eller måske lidt bedre til billigere penge).
//PROCESSOR Intel® CoreT 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
//LCD 15.4" WSXGA UltraSharpT TFT skærm (1680x1050) med TrueLifeT
//HUKOMMELSE 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
//HARDDISK 120GB (5,400rpm) Hard Drive
//OPTISKE DREV 8 X DVD+/-RW med software- brænner og læser CD og DVD
//GRAFIKKORT 256MB ATI® MOBILITYT RADEON® X1400 grafikkort, PCI-Express x16
Mit spm er så. Vil denne spec. også kunne køre etc. HL2 og andre mere krævende spil. Har ikke behov for at spille i max opløsning. Mellem er fint til mig. Har begrændset økonomi, men vil også være træt af at skille mig af med min stationære som jeg kun benytter til spil en gang i mellem, hvis ikke jeg kan køre hvad der er på markedet nu.
Mvh. Ebbe