installation af pc

Software d.  09. november. 2006, skrevet af SGP
Vist: 346 gange.

SGP

Overclocker
Tilføjet:
09-11-2006 17:04:54
Svar/Indlæg:
251/32
skal indstallere min pc om og tænkte så hvad der vil give de bedste hastigheder på pc'en, altså hvilke virus programmer vil i anbefale og er der andre ting der er gode hvis man vil have sin pc til at køre godt i spil osv.

har også tænkt på om det måske var smart at installere linux som main OS og ligge noget vmware eller lign på til så at kunne køre flere operativ systemer... på den måde vil jeg jo kunne lave et rent gamer image uden noget andet end spil og drivere... så er det bare om det er meget langsommere ind at køre windows direkte...

har i nogen forslag til hvordan man kan gøre... helst uden at lave noget multiboot... eller bare et godt råd til hvilke programmer man skal have som ikke bruger alt for mange resurcer og stadig er gode..

SGP

Overclocker
Tilføjet:
09-11-2006 21:38:51
Svar/Indlæg:
251/32
nu ved jeg ikke hvorfor du ikke har oprettet en ny tråd, men hjælper da gerne... du kan sagtens gøre som i "gamle" dage med disketten så længe du har en win98/95 bootdisk... windows er dog bootable og hvis du bare har sat din pc op til at boote på cd-drevet skulle windows meget gerne selv starte op.. når den så når til stykket kan du vælge at partitionere formatere osv.

en startdiskette kan findes på nettet en søgning på google viser det hurtigt

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
10-11-2006 09:05:13
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg plejer at køre uden antivirus, og når min com kører dårligt, så får den lige en ny xp. Det tager et par timer, og der er ikke noget som en ny og ren installation.