Superbruger
Tilføjet:
11-11-2006 15:06:30
Svar/Indlæg:
646/62
Jeg har lige fået mit gigabyte dq6 og min intel core duo 6600 processer .. Min fejl er så at efter en masse forvirrelser og problemer med leverandør endte jeg med en nyhed inden fra ocZ som skulle kunne tåle en hel del volt . men problemet er at de kun kører på 600 mhz ): ..
Kan det virkelig sætte så stor en begrænsing?
Jeg kan ik clocke cpu i nærheden af det i her på testen gjorde ..
Jeg har min cpu fsb på 305 med 1.5 V
Og ram har fået + 0.350 V
Jeg kan ik få den højere hvis den skal holdes stabil .. ): , kan ikke være rigtigt . Hvis jeg fx giver ram mere strøm så inde i 'pc health status' i bios skriver den under ram ' faild ' om det bare er fordi d et oc og jeg skal ignorere det ved jeg så ikke ? men jeg ønsker virkelig at få min cpu meget højere op . ihvertfald så det bliver en 3.0 .. Nu kører den jo kun som 2.75
Jeg har Zalman cpu køler og varmen er intet problem den er ikke over 37 grader ..
Giver jeg den al for lidt strøm på cpu ? eller skal jeg os pille ved fx den der hedder ' MCM Overvaltage Control ' og ' FSB OverVoltage Control ' eller er der andre steder ? .. eller er jeg bare så uheldig at ram sætter den store begrænsning .. gentager min KØLING er fin overalt ..