Hmm, ved godt jeg er lidt oldscholl, men gode gamle Volcano_god, tyllede 1,5 l cola på ca 7s til The Party 1998.
Hvis i vil se crashing af andet end cola, så kig på www.papvin.com Jeg tror rekorden for 1. l papvin ligger omkring 4-5s :00 Der er det med 1 strafsekund for hver cl. ud over de første 2 der ikke bliver drukket, og der må ikke ørles den første halve time... ;)
#21 Det er med assistance fra en slange, til at helde det ned i spiserøret, og så kan jeg skam også, men ved at hælde direkte, så er det ikke til at nå på 7 sek.
Hvad historien ikke melder noget om er de absurde mængder ribben fra Jensens bøfhus han åd lige efter. Det var vist 20 fad delt på 3 personer, hvor Thomson stod for de 8-9 af dem :e
#24 Volcano_god havde ikke assistance af en slange, han hældte det bare direkte ned, samtidig med han maste flasken flad for at få det lynhurtigt ud. Jeg ved det, for jeg så det live tilbage i 1998. Han ørlede dog det hele op igen umiddelbart efter, og for ulejligheden vandt han en ny 1½L cola :e
#25 Det var 20 striber spareribs, hvor jeg, ganske korrekt, stod for at ondullere da 8-9 af striberne, hvilket også resulterede i, at jeg ikke behøvedes at spise igen, før idag, Mandag, til frokost. :e
Faktisk så var der snak om at det var lidt kedeligt, fordi der ikke var nogen som ørlede. Huddy foreslog faktisk at man lige skulle have taget en tur rundt om skolen mellem hver cola og flødebolle....
Eller så skal vi bare opgradere det til 2 flødeboller, 1 1½ liters cola så en sprint på 100 m. også det samme igen....
Så snakker vi ørling bigtime det er helt sikkert...
#30 Det kan vi da også godt gå igang med, det generer ikke mig. Om det er Slush-ice eller cola/flødeboller (eller begge dele, i to forskellige konkurrencer) det er jeg ligeglad med. :e Jeg skal nok vinde dem begge. :e Men med slush-ice, der skal der være ramedier til at skovle isen ind med, samt selvf. en slush ice maskine, så det er noget mere besværligt at æave konkurrence i.