Jeg har været så uheldig at komme til at slette min partition på min portable HDD hvor alle mine billeder, porgrammer, musik, og fil lå på. Den er ikke formateret det er alså kun pationen der er væk. Er der en måde hvor jeg kan få det tilbage igen på?
ja det er der da nok . men jeg er lige på vej i byen så jeg har ikke tid til og lede efter software nu. men først i aften så du kommer til og vente hvis jeg skal hjælpe :e
E2X nej det er der ikke Men ud af set hvad du gør ville du komme til at formater den.. :l Men men
Nå det er gjordt det skal du køre et program som hedder Recovery my files til at genskabe alle dine ting.. Det tager noget tid men det kan genskabe 98.9% af dine ting.. MEN HUSK du må ik installer noget som hels!!! på din partition før du har køret det her program det er er rigtig vigtig at du ikke gør det !! ellers minster du data 8)
Og du skal bruge en anden computer for at genskabe din hdd da du ik må installer noget styresystem på den
Men send en Pm vis du skal ha mere hjælp.. SÅ skal jeg hjælpe dig så du kommer tør skoe igemmen ;)
Du kan også bruge et program der hedder getdataback, der er to versioner, en til NTFS og en til FAT - bare gå i krig, men husk at du absolut ikke må lægge ny data på din disk, så smadrer du det der skal reddes istedet :r
Mange tak for hjælpen. Jeg har ikke brugt den eller formateret den inu Den har bare stået der hjemme tror at jeg vil gå i krig med det næste weekend :r