Superbruger
Tilføjet:
12-11-2006 19:34:06
Svar/Indlæg:
646/62
..
Vista er et skide lækkert design men der satme mange ting der der værste shit ... fx så er ikonerne på skrivebordet gigantiske ..
nogen der ved om det kan ændres ? har gloet overalt .. og så kan det kun kører need for speed carbon ved at gå ind i egenskaber > kompatibilitet og så vælge at det skal kører som windows 98 og at man kører det som en administrator .. kunne forestille mig jeg får det problem mange gange igen når jeg skal have lagt mine andre spil ind .. et større problem er mit grafikkort (inno 3d 7900gt) kan det clockes? Jeg har hentet den nye driver som er lavet til vista .. Men der jo ingen nvidia panel nogen steder som i xp ? og hverken riva tuner eller coolbits kan bruges på nogen måde .. ? så der os et problem med min bios ? .. Jeg har på xp kørt 400 fsb på cpu 100% stabilt testet 24 timer med prime95 men efter at have installeret vista har den med nogen gange når jeg genstarter at nulstille bios så jeg kun kører 266 på fsb (standard) .. Er vista bare ik gennemført endnu eller er der en løsning på disse problemer ..
Kort fortalt:
-- Hvordan får jeg adgang til kontrolpanelet for clock-indstillinger på mit grafikkort? (Bruger Vista-driver, 7900GT)
-- Hvordan får jeg gjort det af med de tusindvis af pop-up bokse windows laver, hver gang jeg vil slette noget, eller starte et program (Allow, Continue o.s.v. hele tiden)
-- Efter installationen af Vista har BIOS med at nulstille clockindstillingerne i BIOS, til Standard (Gigabte GA-965P-DQ6)
På forhånd tak (: