Superbruger
Tilføjet:
13-11-2006 20:26:27
Svar/Indlæg:
605/29
Hej.
Så sad man der nok så fornøjeligt og gamede FEAR, på fuld drøn.
Og så sker der det at man vælter en 1½ litter faxe kondi lige ind i ens åbne kabinet, fair nok man fjerner self flasken med lyn refleks, men aligevel var der faxe over hele det øverste gfx og noget af det andet for ikke snakke om bundkortet. Skærmen ændrede sig til at vise alle regnbuens farver - jov flot var det da, men det var ikke lige DET der skulle være der jo, hvor kort efter slukker pcen.
OK! får revet strømstikket ud og spæner ud på toilettet for at hente papir og jeg ved ikke hvad, har så heller aldrig løbet så hurtigt i hele mit liv før.
får revet skidtet ud skildt ad og tørret, begge gfx samt bundkort...
få timer senere, kan jo ikke dy mig enten er det dødt eller også er det ikke, samler pcen og den booter, jamen halløj...
når ind i windows og finder ud af der ikke er net, bruger en ½ time på det og finder ud af det tilsyneladende ser ud til, at den ene LAN port er blevet stegt men den anden virker, fint.
Jeg får fat i nettet igen, nu skal gfx testes... starter FEAR op i maximum gfx settings. igen fejl, og sli er slået til.
Sker sku ikke så tit, at ens gfx overlevet at ligge og sejle i sodavand mens det er tændt!. kørte også BF2 doom og en 3dmark uden artifacts!.