Hold jer væk fra Computerne.com!
De sendte mit Asus P5W DH Deluxe en lille smut tur til Tjekkiet for at blive fikset. Jeg kræver, at hvis reperationen skulle tage mere end 1 måned, ville jeg have pengene retur - Dette undlader de, da de sender mit mobo retur til mig 2 måneder senere.
Herudover manglede diverse kabler, driver cd-rom'er da jeg modtager mit mobo. De har altså ikke medosv., som jeg sendte ind i overensstemmelse med det, der står om returnering på deres hjemme side. Dette betyder jo, at jeg ikke har fået den fulde vare, som jeg har betalt for. Jeg prøver så at ringe til dem for at høre hvad der er geåt galt, og får at vide det skulle ligge på lageret et sted x( Og så spørge han sq også om jeg vil have det efter sendt, HVIS de finder det - gu skal jeg ej, jeg skal have pengene retur, siger jeg. Hvorpå han svarer at det kan han ikke hjælpe mig med, da han kun er teknikker. Må, på den igen, ringer op til dem igen næste dag, for der efter at sidde i kø i telefonen i så lang tid, at telefonerne lukker! Prøver også de næste par dage, men kommer ikke igennem - Det skal lige siges jeg ringer til RMA afdelingen. Og da jeg så endelig kommer igennem får jeg fat i salgs afdelingen. Det kan de jo lige pludselig heller ikke tage sig af!!! Jeg bliver viderstilt, men kommer igennem til salgsafdelingen igen ?:( Der er vidst et problem lyder det i telefonen, og der spørges efter mit nummer så de kan vende tilbage. Der går nu et par dage hvor jeg absolut intet hører fra dem. Det bliver mig for meget, og jeg ringe selv om igen - får endnu en gang fat i salgsafdelingen, og nu kan de lige pludselig godt finde ud af en aftale hvor jeg sender mobo retur osv.. Men det er også efter jeg givet ham et mindre møgfald om hvor dårlig deres kundeservice har været. Men da jeg kommer til sagen om at få penge retur, får piben en anden lyd. Så skal jeg lige pludselig til at bevise, at jeg har sagt, at jeg ville have pengene tilbage. Forstættes (kan ikke skrive mere :D)