Som linket siger, så bliver taberen i dette spil, helt sikkert Xboxen.
Men tilgengæld tror jeg faktisk nintendo bliver den store vinder, måske sælger de ikke flere maskiner end sony, men jeg tror de tjener penge på hver eneste.
Nintendo har også gjort det eneste rigtige, da det ville være dumt af dem også at bruge milliarder på at udvikle deres eget kick-ass system. i stedet har de nøjes med at bruge millioner på at tune der gamle maskine, og så lave en ny controller.
Man får måske ikke det samme grafiske sus som med ps3 (som kommer til at overgå xbox med flere meter, hvis der nogen sinde er nogen som finder ud af at udnytte de 8 kerner, og sony fixer den hdtv bug der har været snakket om) til gengæld tror jeg nintendo bliver sjovere, sæt dig med vennerne og bevæg dig lidt :e
Nu vi snakker om hdtv bug, så viser xbox slet ikke rigtigt hdtv, men dens scaler virker jo så. Men det skal der nok komme nogle sammenligninger af.
flere af de første ps3 bruger vist kun ganske få af cell chippens kerner. Tilgengæld skulle der være flere spil som bruger alle gb på blueray disken...
Tja så er spil prisen jo også en faktor man skal se på, 300 eller 500 kroner per spil, det er en stor forskel, der vinder nintendo også, da deres spil bliver de billigste.
Nu må vi se, jeg køber i hvert fald ikke nogen af dem lige med det samme, da min gamle psx gør det godt, den bliver tit brugt til et slag bomber man (multitab er nok det fedeste tilbehør til playstation) Men lad os se når priserne falder.