Com. Gensterter under Hitman

Diverse d.  17. november. 2006, skrevet af slazh
Vist: 184 gange.

slazh

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2006 19:32:01
Svar/Indlæg:
0/1
Hej

Min Compter har det problem at hvis jeg spiller Hitman Blood Money eller Splinter Cell Double Agent Genstarter den midt i spillet

det går mig på da jeg ikke ved hvad mit problem er

kan nogle hjælpe?

jeg har en 400W strømforsyning så der burde være strøm nok til:
Intel Pentium 4 3.2 GHz.
Kingston 2 GB DDR Ram
Inno3D Geforce 7800 GS

nyg

Superbruger
Tilføjet:
17-11-2006 19:48:02
Svar/Indlæg:
271/63
Det lyder lidt mærkelig.

Har du overclocket din computer? hvis ja så skal du være sikkert på at dine ting som, cpu,ram o.s.v får nok strøm. Hvis de ikke får nok strøm vil din computer normalt genstarte efter et hvis antal minutter eller timer. Når din computer bliver belastet vil de ting du har overclocket normalt trække flere volt ud af din computer bl.a bl.a.

Hvis dette ikke er problemet vil jeg forslå at du laver en såkaldt fejl søgning på alt dit hardware. Eller prøver og test tingene i nogle programmer sådan du finder ud af om det er fordi den bliver for varm eller fordi det er blevet beskadet en del af dit hardware.

Det kunne også skyldes din strømforsyning, du kan evt prøve og låne en større af en ven eller bekendt og teste.

nyg

Superbruger
Tilføjet:
18-11-2006 00:04:04
Svar/Indlæg:
271/63
Der plejer normalt at følge et program med ens bundkort hvor man kan aflæse temp på diverse dele :)

Prøv og se om du kan finde det, eller kan du altid bruge (mbm) motherboard monitor :)