Superbruger
Tilføjet:
17-11-2006 21:26:03
Svar/Indlæg:
260/54
Jeg håber virkelig der er nogle herinde der kan hjælpe mig med mit problem, for jeg FATTER simpelhen ikke hvad der er galt...
Jeg har en Shuttle SN25P, der har et X1900xtx grafikkort og en 250 GB Western Digital sata harddisk, og et eller andet DVD-brænder drev. Harddisken er kun 2 mdr gammel.
For ca. en 4-5 dage siden begyndte den så at ha' problemer med at boot Windows, det var lige inden at login skærmen kom frem, så var det som om den lige klikkede og den begyndt at spinde lidt ned. Hvis jeg så slukkede computeren helt kunne jeg høre harddisken spinde helt ned...
Jeg har så de sidste par dage haft lidt problemer med at få den startede, men når jeg havde været igennem fejlsikkeret tilstand, og genstartede, eller været igennem en vild scandisk med mange fejl og rettelser, så vil den godt boote, og der er INGEN problemer når den er kommet ind i Windows.
Det skal også lige siges at der har været problemer med at den frøs når jeg havde intastede kodeord til login.
Så i går købte jeg så en ny WD Raptor 150GB i den tro at det var harddisken der var ved at stå af... Jeg fik installeret Windows og kopireret lidt ting over fra den gamle disk (dokumenter, instillinger for div. programer).
Det ny installeret system så ud til at virke super nice (sådan en 150 raptor er sq hurtig), men så ville jeg lige prøve at slukke den for at se om den så bare startede op igen, jeg tog den gamle disk fra i samme ombæring... og det gjorde den ikke... alle de samme problemer som med den anden, så det var ikke harddisken...
Nu kommer så det mærkelige, hvis tilslutter den gamle disk igen så er der INGEN problemer... WHAT THE F#¤%
Jeg har lige en fodnote til det hele...:
Jeg havde en lille fjernstyret bil til at stå ovenpå kabinettet ugen op til problemet. Den står der ikke mere, jeg tænkte på om det kan være dens magneter fra motoren der har lavet problemer.
Hvad vil i sige det er, problemet er der jo kun når den skal boote...
Der er vel ikke nogle der har sådan et par ekstra skinder til at holde en harddisk i del lille shuttle... Hvor kan de evt købes...