Nu er jeg så uheldig at jeg har komme til at putte ren metal kølepaster på mit gfxkorts kerne. Jeg bruger sådan noget vand der ikke leder strøm som koster 300kr af litteren og derfor fik jeg ikke købt nok da jeg kun troede jeg skulle bruge en liter... Jeg har lige prøvet at tænde min computer og den siger som nomalt men der kommer ikke noget frem på skærmen ?:( (Den har kun været tændt i 20 sec.)
Det kunne tyde på at det der metalpaster æder andet end alu :l Jeg tager køleren af i aften og ser hvordan det ser ud...
Jeg åbnede køleren i går i forventning om at gpu´en lå som en klat gele... Men den så fin ud og der var bare at fjerne det der flydende metal med noget acetone. Fejlen lå i at en lille klat metal var løbet ud og kortsluttet en af modstandende ved gpu´en. Jeg har sat standart køleren på og nu fungere det helt fint igen.
Det virker helt fint nu. Bruger ikke det der metal mere, bruger noger der heder Shin Etsu - X23 - Rød. Det skulle være bedre end ac5. Mit kort køre lige nu 450@608på coren og 1320@1600 på ramne så måske har det der metal gjordt et eller andet godt ved kortet ;)