Voks: American crew

Hyggehjørnet d.  23. november. 2006, skrevet af QuestionMArks
Vist: 496 gange.

QuestionMArks

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:31:10
Svar/Indlæg:
6/4
hej ... ville spørge om American Crew gør at man taber håret eller om det er svært at vaske ?? For overvejer at købe det .... :l

QuestionMArks

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:36:24
Svar/Indlæg:
6/4
for hvis det er dårligt for håret overvejer jeg lidt Dfi ... så ku også godt bruge lidt oplysninger om det ;)

The

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2006 20:36:45
Svar/Indlæg:
1406/100
du må lige ligge et link til det.. for jeg har ik lige hørt om det

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:41:31
Svar/Indlæg:
14079/622
Lol... ikke en voks-tråd mere..:00

Anyway, Velkommen til Hardware-TEST.dk :)

Den eneste forskel der er på American Crew og DFI, er at American Crew er importeret mens DFI er produceret i Danmark. Disse findes i forskellige varianter; fx gør "mud clay" et mat look, mens "beach gum" skinner mere.
Selv bruger jeg <b>ID</b> hard Mud clay, hvilket holder håret rigtig godt og er nemt at vaske ud.
Og man taber naturligvis ikke håret af det..det var vidst DaxVax der havde bivirkning i form af hårtab mener jeg.:l

Tjek www.shampooshoppen.dk og www.billigvoks.dk - jeg har prøvet billigvoks og det fungerede fint. Shampooshop køres af min frisør, så den tror jeg bestemt heller ikke fejler noget..jeg vil råde dig til at tage den billigste ;)

/Edit
Sorry, kan se jeg lige forveksler navnene.. det er <b>ID Hair</b> der er det samme som <b>DF:I</b>..eller american crew - er lidt i tvivl nu :00

QuestionMArks

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:41:48
Svar/Indlæg:
6/4

QuestionMArks

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:43:28
Svar/Indlæg:
6/4
hva farve er Mud Vax ??

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 20:49:07
Svar/Indlæg:
14079/622
->#5

Gråt.. se min <b>/edit</b> i #3...
Jeg bruger den der hedder ID Hair Mud Clay http://www.shampooshoppen.dk/s...

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2006 20:54:47
Svar/Indlæg:
6052/189
nogle der ved hvor man køber ID studio voks henne?

kan kun finde det hos frisøren, og det er alligevel lidt smådyrt hos ham tror jeg.

skal være mud wax ( den der beige farvede meget bløde voks ).

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2006 20:56:47
Svar/Indlæg:
3944/384
Jeg bruger almen ID.. Det er lidt dyrt, men det virker og gider ikke alle produkter igennem... ID funger fint og mine forældre betaler, så det er som det skal være.

Shake

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2006 20:57:37
Svar/Indlæg:
3944/384
#7 Det kan vist kun fås hos en frisør.. Og det er lidt dyrt ja.. Men tit tilbud: 2 bøtter for 150kr..

Shake

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2006 21:34:48
Svar/Indlæg:
10398/435
Crew lugter af stald/hø...

Prøv en Terence Renati, så er man heller ikke så hård ved håret.

PsYcHo

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 23:45:35
Svar/Indlæg:
290/25
Altså udelukkende vil jeg sige DFI, da det er lavet til "ungdommen" som ønsker deres eget hold, og at skabe deres egen frisure.

Der er 2 udgaver, som man sådan mest ser: en blå bøtte (som jeg aldrig har prøvet), men som er en lidt mere blød voks, med glans. Den er udelukkende til langt hår, og hår som er let og tynd dvs. nemt at få til at stå.

Så er der den jeg bruger: en grøn beholder, "extreme hold" (jeg fik et godt tilbud af min feminine, mandlige frisør: 2 for 145.-). Den synes jeg er skidegod! :P Den kan sætte mig enormt tykke uld, som jeg lyster (tro mig når jeg siger det - min frisør udbryder altid: "LASSE, jeg siger dig, dit hår er jo fænemonalt tykt - du må endelig komme igen når engang det begynder at blive til en manke så vi kan få tyndet ud i dig!" - gaylord ) :e

Derudover har det en rigtig god og frisk duft (måske en smule af appelsin, og noget sødere, bær måske).
Brugsanvisningen siger: "Prøv den i vådt eller tørt hår. Fordel en lille smule i håret og skab din egen frisure. Giver kraftigt hold, definerer frisuren og giver håret struktur og glans. Du vil have struktur, du vil have ghold, du vil have glans. Det har du nu!" :00

- faktisk er det også det den gør. Dog vil jeg lige tilføje, at før man får glansen skal voksen have en lille bitte dråbe vand før den gør det. Bruger man lidt mere kan man også nærmest skabe sig en gele, og lader man være har man en direkte voks som sidder i håret og kan arbejdes med en hel dag hvis man vil.

I forhold til de der direkte American Crew, vil jeg sige at deres lugt for det første minder en smule om den, men mere sådan "mande" agtigt af kraftig citrus. Samtidig er voksen heller ikke helt så kraftig holdende, men det er nok det igen med at den er henvist til "the biussness class" som måske har en mere rund, eller blødere frisure.

- Håber det sådan nogenlunde kunne hjælde :)

PsYcHo

Overclocker
Tilføjet:
23-11-2006 23:47:53
Svar/Indlæg:
290/25
- Jeg har lige smidt et par billeder ind i profilen, så du kan se hvordan d:fi extreme hold styling creamen virker i sådan noget tykt garn som mit :)