Altså udelukkende vil jeg sige DFI, da det er lavet til "ungdommen" som ønsker deres eget hold, og at skabe deres egen frisure.
Der er 2 udgaver, som man sådan mest ser: en blå bøtte (som jeg aldrig har prøvet), men som er en lidt mere blød voks, med glans. Den er udelukkende til langt hår, og hår som er let og tynd dvs. nemt at få til at stå.
Så er der den jeg bruger: en grøn beholder, "extreme hold" (jeg fik et godt tilbud af min feminine, mandlige frisør: 2 for 145.-). Den synes jeg er skidegod! :P Den kan sætte mig enormt tykke uld, som jeg lyster (tro mig når jeg siger det - min frisør udbryder altid: "LASSE, jeg siger dig, dit hår er jo fænemonalt tykt - du må endelig komme igen når engang det begynder at blive til en manke så vi kan få tyndet ud i dig!" - gaylord ) :e
Derudover har det en rigtig god og frisk duft (måske en smule af appelsin, og noget sødere, bær måske).
Brugsanvisningen siger: "Prøv den i vådt eller tørt hår. Fordel en lille smule i håret og skab din egen frisure. Giver kraftigt hold, definerer frisuren og giver håret struktur og glans. Du vil have struktur, du vil have ghold, du vil have glans. Det har du nu!" :00
- faktisk er det også det den gør. Dog vil jeg lige tilføje, at før man får glansen skal voksen have en lille bitte dråbe vand før den gør det. Bruger man lidt mere kan man også nærmest skabe sig en gele, og lader man være har man en direkte voks som sidder i håret og kan arbejdes med en hel dag hvis man vil.
I forhold til de der direkte American Crew, vil jeg sige at deres lugt for det første minder en smule om den, men mere sådan "mande" agtigt af kraftig citrus. Samtidig er voksen heller ikke helt så kraftig holdende, men det er nok det igen med at den er henvist til "the biussness class" som måske har en mere rund, eller blødere frisure.
- Håber det sådan nogenlunde kunne hjælde :)