nej 6400 dominator der har været snak,om at de 6400 er pc8888,som ikke bestod testen til pc8888,så derfor bliver de solgt som pc 6400 cl4 ;) så skulle de min: kunne køre 1200MHZ+ :p
#6 Det er ikke sikket at de kan køre 1200Mhz jo.. selv de Cellshock ram har jeg ike hørt for godt om.. eller jeg kender ik nogle som har fåe dem til at køre de 1200Mhz som de gjord her fra siden ved deres test..
Jeg tror personlig at de fik nogle pc8000 som bare vare bytte rundt på for at være ærlig
Men vis der er nogle bruger som har et sæt Pc6400 fra Cellshock som har fåe dem til at køre de 1200Mhz så syns jeg lige de skulle skrive det engang
The TWIN2X2048-9136C5D DOMINATOR is designed to unleash performance of the new NVIDIA nForce 680i SLI-based platform. Built using RAMs that pass Corsair's aggressive speed screening process, the new DDR2-9136 DOMINATOR is the world's only production-ready memory rated at 1142MHz. In performance benchmark testing at third-party review sites, many of these modules have been reported delivering up to 1200MHz of performance when overclocked. The new TWIN2X2048-9136C5D feature Enhanced Performance Profiles (EPP) technology, allowing PC enthusiasts simplified overclocking success and access to more advanced memory specifications. The TWIN2X2048-9136C5D DOMINATOR is certified by NVIDIA as SLI-Ready Memory, joining the NVIDIA SLI technology ecosystem to provide a building foundation for an ultimate performance PC.
Det review bør slettets. C4 rammene bruger ikke længere de chips. det er kun v.1.1 og v1.2 der bruger micron chips, som ganske rigtigt også blev brugt i dominator-8500 rammene. Corsair har haft leverings problemer og er begyndt at bruge PROMOS chips. PROMOS chips OC ad h... til. du kan måske hvis du er heldig få dem op på 900mhz, ved 5-5-5-18 og 2.3v hvor Micron chips (som bruges i cellshock) kan køre meget bedere.
deter bedere at købe value ram end de ny dominator-6400, da de også er Prmos. Det gik så galt at man faktisk kunne få sine dominator Ram byttet til ddr2-8500 mod mer prisen, hos corsair. Da de prmos chips virkelig er noget forb... Lo..!! :l Se corsairs egen liste over hvilke chips der er brug i rammene her http://www.houseofhelp.com/for...
bottomline: hold dig langt væk fra dominator-6400 og XMS-6400 (undtage de tidlige v1.1 og v1.2) Det er en skam plet på corsair ry, og deved det godt selv. tjek dette link: http://www.xtremesystems.org/f...
Du kunne også evt. overveje Corsair PC-6400 C3. De laves kun med de bedste Micron chips. Jeg har set 2 på Xtremesystems.org, som kører 1200 mhz 4-4-4-8@2.45 Volt Derudover kan de 3-3-3-x@stock