Superbruger
Tilføjet:
24-11-2006 20:44:36
Svar/Indlæg:
302/90
Hej alle.
Jeg har før i tiden benyttet mig af et cracket Windows XP Pro. Nu hvor jeg har samlet mig en ny computer blev jeg enig med mig selv om at nu ville jeg endelig til at ofre på en god og original software med licens key og det hele.
Jeg har derfor købt Windows Xp MCE OEM version hos SHG, og endda med DK sprog. her kommer mine problemer så:
Når jeg går igang med at installere ser jeg straks at det hele er på engelsk (Kigger i æsken, og der ligger til gengæld en Dansk lokalations pakke) Nå men jeg fortsætter, lige indtil den siger man skal sætte CD'en i med SP2, hvilket jeg slet ikke har fået med. Jeg trykker så cancel og så fortsætter den bare normalt.
Når det hele er installeret bemærker jeg at Internet Explorer slet ikke virker (Ikonerne er blanke, og åbner man dem siger den at det ikke findes)
Nå men sproget er stadigvæk engelsk, og vil derfor prøve at smide den danske sprogpakke på. Den går godt igang, indtil den kommer med en fejl og skriver noget lignene, at installationen ikke kan fortsætte, fordi man skal have noget ala U.S. Engelsk Update 2, hvilket jeg ikke aner hvad er.
Nogen som har et forslag til hvad jeg skal gøre? Synes det er virkelig skuffende at man endelig tager sig sammen til at købe et originalt til 800 kr og det ikke virker som det skal :(