Du kunne evt, købe dig en ordenlig psu.
Godt nok er det ikke så vigtigt i dk som i USA (vi har noget højere krav til vores AC) men stadig er det nok den del i computeren som folk bruger færrest penge på.
Så sent som den anden dag var jenner meget glad for hans 580watt hiper, godt for ham, desværre er det reelt kun en 360watt.
Og ja en god psu koster penge, men det faktisk ikke så slemt hvis man kikker på ampere i stedet for watt, da watt passer bedre på en bedre psu.
Jeg har selv lige købt en seasonic S12 430watts, jeg gav 7-800 kroner leveret, samme som den nævnte hiper, men min psu, kan levere lige så meget power som hiper'en... hvem skal føle sig snydt.
Og så er seasonics komponenter også af en bedre kvalitet, der af længere levetid.
Men det er ikke let at købe en psu, faktisk en videnskab, og der er også en del af de gode som man enten ikke kan få i dk, eller som hedder noget andet.
Og ps. der er ikke en tiendedel så mange producenter som der er mærker, mange er de samme, med andet design, evt. med andre billigere komponenter. På andre er det bare klistermærket der er anderledes.