Plasma eller Lcd

Diverse d.  28. november. 2006, skrevet af hoffer666
Vist: 362 gange.

hoffer666

Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2006 12:33:02
Svar/Indlæg:
482/146
Jge skal snart have ny tv så ville lige høre jer hvad er best til 10000kr

http://www.geco.dk/product.asp...

http://www.geco.dk/product.asp...
Man kunne jo sælge pceren der følger med denne.

min 40"

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2006 13:58:42
Svar/Indlæg:
1814/48
Jeg faldt over denne lille sammenligning der måske kan hjælpe lidt http://www.crtv.dk/?m=shownews...

Sehstedt

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:01:45
Svar/Indlæg:
120/23
Hold dig til LCD.
Jeg har arbejdet med AV det i over 2 år, og har set på rigtige mange skærme.
for 1 - 2 år siden var plasma bedst, men det kan slet ikke følge med mere.

Kan ikke anbefale dig at købe en medion, sikkert mange der er positive over for sådan en, men ikke en jeg ville have, eller anbefale andre

TheBroker

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:07:29
Svar/Indlæg:
118/23
Der er jeg uenig.. vil man ofre pengene er Plasma stadig langt det bedste...
- men de færreste vil ofre det et godt Plasma TV koster.. (gerne over det dobbelte)

Sehstedt

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:32:14
Svar/Indlæg:
120/23
tjaa. kan kun sige hvad jeg har erfaret.
Har arbejdet med AV i over 2 år, og har monteret rigtig mange plasma og LCD skærme, samt andet udstyr.
Og der må jeg nok sige at i starten var det også plasma der var bedst, men LCD har vundet idag.
Hvad angår prisen, ja hvis du vil ofre rigtig mange penge på en meget god plasma, ja så mener jeg også at en LCD i samme pris klasse vil vinde.
Noget af det bedste fladskærms tv man kan få til rimelige penge, er Philips LCD med ambientlight, det står kniv skarpt, og deres ambienlihgt giver så meget ro får øjet, så det er noget der rykker for vildt....

Men jeg har hørt at der skulle komme nogle billedrørs tv her til næste år, som ikke skulle være dybere end ca 15cm! se der kan hverken plasman eller LCD følge med, men bliver spændende at se

TheBroker

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:39:50
Svar/Indlæg:
118/23
..spørgsmålet er så om crt skærmen vil kunne levere samme opløsning og samme præcision??

Jeg er stadig af den overbevisning at Plasma er bedst.. men dyrest..

Jeg har arbejdet med A/V, IT og Multimedia i over 10år og har endnu ikke set et LCD der kan følge et plasma..

Jeg ville dog til enhver tid råde den almene forbruger til at købe LCD, da det uden tvivl levere mest for pengene..

Sehstedt

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:42:58
Svar/Indlæg:
120/23
Ja det bliver spændende at se.
# 5 hvor er det så du arbejder? bare lidt nysgerrig

TheBroker

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 14:54:02
Svar/Indlæg:
118/23

Jeg er pt. selvstændig, samtidig med at jeg er i joint venture med min lillebrors firma..

Jeg er primært IT udd. men har hele tiden beskæftiget mig med multimedia, både for end users, men også i forbindelse med shows, messer og multimediaproduktion..

Både som selvstændig, men også for større danske virksomheder.

www.it-service.nu er min hjemmeside..
og jeg er pt. igang med at lave min brors www.tls.dk ..

Undskyld at de ikke er 100% opdateret og at tls.dk ikke er 100% færdig.. men der er så meget at lave at marketing ikke er så højt prioriteret lige pt., jeg håber dog vi får "lov" til at lave det færdigt i løbet af vinteren..
(I denne del af landet løber gode rygter hurtigere end hjemmesider ;) )
- selvom det er en rigtig dårlig undskyldning.. eftersom vi selvstændigt har været igang mere eller mindre siden 2004

Sehstedt

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 15:12:01
Svar/Indlæg:
120/23
Det må jeg nok sige, men ja der har været meget knald på i den branche de sidste par år, og der er jo kun blevet mere og mere travlt, så kan sagtens forstå dig.
Jeg selv overvejer at lave noget med at leje mig selv ud, og di den stil, for jeg skal igang med at læse til feb, og er ikke interesseret i SU

TheBroker

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 15:16:01
Svar/Indlæg:
118/23
Hvis du har tidsoverskudet ved siden af studerne, så er det helt klart en fordel

Sehstedt

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2006 15:22:54
Svar/Indlæg:
120/23
Jeg har altid arbejdet imellem 10 og 14 timer om dagen, og til tider mere, samt i weekenderne, så det tror jeg ikke bliver noget problem.
Det eneste der er lidt øv, er at studierne ligger imellem 8 og 14:30. havde man dog bare kunne læse om aften! Men der findes jo ikke problemer her i verden kun løsninger, det er bare med at vælge den rigtige, så det skal nok komme til at gå godt, vel også en fordel for mange at man ikke er i vejen for dem i det tidsrum, ellers er jeg uddannet styrings og regulerings elektrikker, så ser ingen problemer der.