Kommer an på hvem du spørger du folk der har været heldige med deres boards (som f.eks lars) så er det vel et super kort, spørger du folk der har været uheldige med deres boards (som f.eks mig) så er det noget værre skidt :)
En ting jeg også ville kikke på er hvor lidt abit gør ud af at servicere deres kunder ved hele tiden at udvikle på BIOS'er til deres boards - Der er kommet 2 final og 1 beta siden aw9d-max kom på markedet.
Det der er med mit board er at det ikke vil clocke så sk*de meget, jeg kan køre noget der ligner 380mhz fsb stabilt på det hvilket er en del mindre end på min P5W dh dlx.
Jeg vil dog sige at ved stock er boardet super, og ydelse ligger faktisk lidt over P5W dh dlx ved stock hastigheder/indstillinger - ikke meget, men måles det kan det :)
Men nu køber man jo ikke abit max serie uden at ville clocke heftigt, så ovenstående er lidt en slatten sild på positiv siden.
jeg havde ikke kikket nettet ordentligt igennem inden jeg købte mit board, mht. alle dem der har problemer med det - den fejl må jeg så lære af. Det kan være der er kommet en ny revision af boardet der virker bedre, men det er ikke lige noget jeg har set noget til - så indtil videre ligger mit aw9d-max og hygger sig i sin kasse og venter på at abit releaser en ny bios jeg kan prøve.... om 6 måneder eller sådan noget sikkert :)