Hvad for drev på harddisk?

Diverse d.  28. november. 2006, skrevet af Bubbel
Vist: 270 gange.

Bubbel

Overclocker
Tilføjet:
28-11-2006 22:36:17
Svar/Indlæg:
13/8
Jeg skal til at installere Tiger Woods på min com. Jeg har delt min harddisk op i to. Det ene på 100 GB, og det andet på 60 GB. Jeg har Windows på det store drev og ikke noget på det andet. Er det godt og lægge spillet på det lille drev, eller nogen gode forslag, og hvorfor?(så jeg kan lære lidt af det ;) )

camperman

Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2006 22:47:23
Svar/Indlæg:
437/24
I de fleste tilfælde plejer man at smide spillene på D drevet hvis C ikke har så meget plads og derfor kan man spare på pladsen ved at smide f.eks. spil på D.

Man kan jo hurtig fylde et C drev hvis f.eks. konen er sims nørd eller sådan :p hehe

Men ellers er det også nemmere at formatere D hvis man f.eks. ofte smider spild ind og ud kan det godt tage lidt hårdt på hastigheden på C drevet og derved computeres overall performance men selvf er man en stor fan af defragmentering er det jo ikke noget problem ;)

Køre selv med 60gb C drev og 250GB D drev hvor jeg så kan kaste spild ind og ud som jeg vil og bare formatere drevet når det bliver for rodet.

ud over spil kan det jo være meget rart at gemme billeder eller andre vigtige ting på D hvis computeren en dag skulle brække ned kan man formatere C drevet uden at skulle tænke på ens vigtige filer.

Lige et par ting jeg ser som en god grund til at udnytte at dagens harddiske er blevet så store at vi kan dele dem :D