#35 Så længe du ikke hæver Vich, så er det kun den ekstra hastighed på linket mellem NB og SB der resulterer i mere varme på SB.
Hvis du har plads, kan du jo afmonterer SM køleren, og så smide en Zalman NB47J profil på i stedet, eller ganske enkelt bare tage en gammel NB profil og sætte på i stedet for den SB profil der er på nu.
Jeg har selv brugt tricket med NB47J på min SB, og det har resulteret i mere stabilt OC for mit vedkommende.
Da du har vand på NB, så skulle det ikke være noget problem med varmen fra NB, forudsat NB kølehovedet sidder ordentligt ;)
#32 Det er ikke slangerne, men selve dit NB hovede, der er det mest restriktive i dit vandkølings loop, og derfor er det NB køleren der er flaskehalsen for, hvor god en køling du kan opnå på de andre komponenter i loopet, da det er din NB køler der sætter grænsen for, hvor stort et vandflow du kan opnå i dit system.
#37 Jeg ikke alene tror, jeg ved at det er chipsettet, da 95% af 6300'erne kan rende FSB500 under vand, hvis altså mobo vil være med.