yahoo mail hacked??

Software d.  30. november. 2006, skrevet af smurf47
Vist: 377 gange.

smurf47
 
Superbruger
Tilføjet:
30-11-2006 10:18:39
Svar/Indlæg:
14/4
Jeg har ikke kunne bruge min yahoo mail i langt over en måned nu. En morgen da jeg skulle tjekke mail kunne jeg se på forsiden af yahoo at jeg havde skiftet password. Da jeg så vil læse mailen skal jeg taste mit password og yahoo siger at det er forkert. Jeg har ikke selv skiftet det!!

Jeg har nu skrevet til Yahoo ca. 10 gange for at få hjælp, men da mit Secret Answer ikke er rigtigt kan/vil de ikke hjælpe mig. Jeg er sikker på at jeg trykker rigtig Secret Answer!

Jeg har brugt denne mail de sidste 10 år og vil meget gerne have den til at virke igen. Det er også den mail min bruger her er oprettet med. Jeg savner også en faktura på nogle ting jeg har købt. Den ligger kun på min mail.


Hvad gør jeg for at få min mail igen??


Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2006 10:43:35
Svar/Indlæg:
830/15
Tvivler på at der er ret meget du kan gøre.

De er ikke forpligtiget til at udlevere oplysningerne om mailaccounten til dig, og jeg tvivler meget på at du får dem til at udlevere det uden "Secret answer".
Personen der evt. har ændret dit password kan også sagtens ha' ændret de andre indstillinger, så som "Secret answer" - og så passer tingene ikke sammen mere.



smurf47
 
Superbruger
Tilføjet:
30-11-2006 11:10:00
Svar/Indlæg:
14/4
Det er jeg også ret sikker på er hvad der er sket. Det ville bare være ret fedt at få den til at virke igen.

Jeg er 100% sikker på at der ikke er nogen andre en min kæreste der har eller har haft adgang til den. Jeg logger aldrig på, på andre maskiner end min egen og den jeg har på arbejdet.





agefuzion
 
Overclocker
Tilføjet:
30-11-2006 11:12:55
Svar/Indlæg:
63/22
det hedder hijacked,
og det er et add-on program fra en hjemmeside som kan se dit password.
har self fået mit steam hijacked, men fik det tilbage på 5 min via steam support (tak) :)



Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2006 11:53:46
Svar/Indlæg:
5410/123
Surt :(