Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2006 20:35:50
Svar/Indlæg:
2267/261
Hey. Jeg fik et defekt bundkort og evt cpu fra shg af, som jeg sendte tilbage her i onsdags. Så oprettede de en sag i går og wupti se lige hvilken dejlig mail man fik i dag
Ombytning af reklameret produkt
Deres produkt købt ved shg.dk A/S er ombyttet under reklamationsretten i henhold til købeloven og gældende dansk lovgivning. Produktet bliver returneret hurtigst muligt med Post Danmark. Fakturaens beløb udlignes af en kreditnota udstedt til Deres kundekonto, så De kommer til at stå uden omkostninger i forbindelse med Deres reklamationssag. Til erhvervsdrivende ydes 1 års reklamationsret mod fabrikationsfejl fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke at der løber en ny 1-års reklamationsperiode. Til forbrugere ydes 2-års reklamationsret mod fabrikationsfejl. For forbrugere løber der en ny 2-års reklamationsperiode efter ombytning eller reparation på den reparerede del. Ved spørgsmål kontakt venligst supportafdelingen på support@shg.dk.
Vi beklager naturligvis, at De har haft modtaget et fejlbehæftet produkt og håber, at Deres nye produkt fungerer fejlfrit.
Vi håber De også handler ved shg.dk A/S næste gang De køber edb-hardware.
Det kaldes virkelig service, så jeg venter på mit nye hardware til fætteren , så når vi det nok alligevel til december d 24 :)