Min gør det samme, og jeg har dømt den død og skifter bundkort, ram og cpu. Jeg har også et DFI bundkort, som jeg mistænker kraftigt. Det startede med at A-drevet stod af. Det blev skiftet og det hjalp ikke, for det var formentlig kontrolleren på bundkortet. Så deaktiverede jeg IDE1 kontrolleren og satte mine 2 optiske drev på IDE0 og kørte med 2 SATA diske. Det gik et stykke tid, men det var ligesom om, at den under opstart ikke helt kunne finde den disk, som den skulle boote fra, hvorfor jeg nogen gange skulle starte 2 eller 3 gange, før det lykkedes. Herunder viste det sig ikke at være nok at resette den, men det hjalp nogen gange at slukke helt for strømmen før jeg startede igen. Når den så først var startet kørte den fint. Lige indtil i går, hvor jeg sad og surfede, hvorunder den sagde pling og døde. Kan ikke engang installere windows på den nu. Har desværre ikke en ekstra 939 cpu, så jeg kan tjekke, om det er den, men ud ryger det til fordel for Core 2 Duo.
Deaktiverede selvfølgelig også floppykontrolleren, da A-drevet svigtede må jeg hellere lige få med. Går i øvrigt sygemeldt efter en knæoperation, så hvis dig og din kammerat vil kigge forbi og bruge min comp til fejlsøgning er I velkomne.