FAT32 gik i graven sammen med win 98 /ME. :e med i fat32 kan du ikke ha større filen end 4gb og partitionere må ikke være større end ( kan ikke huske det mere) ca 32 gb. men det var heller ingen problem i 1998 da der ikke var harddiske der var så store.
#6 Nej den maksimale størrelse på en FAT32 partition er nu 8TB så på det led er FAT stadigt ikke begrænsende for de fleste. Det forandrer dog ikke ved at FAT er et udateret funktionsfattigt filsystem der ikke bør benyttes.
Tja de eneste problemer jeg ser ved fat, er da at max fil størrelse er 4gb. Og så at det fragmentere som bare fanden, så defragmentering er din bedste ven. Men vælg da ntfs, hvis det er muligt så slipper man for de begrænsninger.
#9 Jeg mener faktisk godt at partitionagic kan? men uanset er det ikke helt gratis og hvorfor skulle du ømske at konvertere tilbage uanset. Men ja, tag backup og kør chkdsk før du går i gang. Sådan en konvertering KAN(jeg har aldrig oplevet det) godt gå galt og så hænger dit data i en tynd tråd.