Nu er jeg også selv ansat i PDK - Som Bonghjerne siger, så er der sq mange pakker som er pakket så urtoligt dårligt ind, at man skal sidde og lappe dem med tape så indholdet ikke falder ud!
Så desuden selv en pakkeomdeler tro at han kunne køre mit kabinet og nye Samsung 940BF skærm ind på en af de små sækkevogne som supermand! Da han skulle have den over en af trinene op til min hoveddør væltede skærmen af og røg ned på jorden x( - Der blev jeg stjerne tosset og gav ham en ordentlig sviner og bad herefter om navn og rute nummer, så jeg kunne få fat i ham dagen efter på arbejdet, hvis det var, at der var noget galt med min skræm.
Nu kan jeg se på billederne, at det er en kantet brevsprække du har, og det er nok årsagen til at dit brev/pakke er så iturevet - Men selvfølgelig skal det pågældende postbud heller ikke tvinge brevet eller pakken igennem. Det er oftest hurtigere lige at skrive en andmeldelse, end at stå og kæmpe med en blød "klods" som vi kalder dem.
Hvis man vil være helt sikker på, at man får sin post ind af døren i god behold, ville det være en god idé at have en "blød" brevsprække, og at den klap på bagsiden ikke er for stram - ellers krøller de lette breve nemt, og ind skal de jo!