Hjælp! Jeg sad og pillede lidt ved computeren i søndags og efter at have prøvet nogle strammere timmings er puteren gået kold. Den startede fint nok og så gik jeg nedenunder for at hente noget af drikke og da jeg kom tilbage så jeg at den rebootede i løkke.. Jeg slukkede den så og da den tændte ville den recover bios fra harddisken, men da loadbaren var fuld genstartede den blot og startede forfra så jeg slukkede igen.
Når jeg tænder den nu kører alle blæserne bare for fuld hammer og bios bliver ikke loadet :'( Får ikke nogle fejlmeddelsesbip..
Havde samme problem da jeg lige havde samlet fordi bios ikke understøttede ram'ne, men dem jeg fik det til at virke med dengang dur heller ikke:/
Prøv at cleare CMOS ved brug af jumper.. bare for en sikkerhedskyld.. Men det lyder som om din bios er smadret.. og du nok skal ha en ny en på.. Nop det tror jeg ikke da den jo er selvforskyldt.. men prøv da og hør dem ad.. men så synes jeg du skal udelade du har rodet med ramne..
Du kan da prøve, man kunne måske sige at det ikke direkte var dig, der var skyld i hele ulykken. Boardet har jo nok på en eller anden vis givet op pga. de stramme timings, hvilket den jo ikke burde på den måde der.
Tror skam ik ramne har taget skade.. det samme skete os for mig da jeg prøve at rode med ram timings. Og har også et ds3 board.. Der genstartede den også og lavede en bios recovery 2-3 gange før den gik videre ind i windows.. så tror sgu du har fucket din bios op ved at slukke din com..
#13 nej det er ik helt enkelt.. du skal endten få sent en ny bios chip fra et firma af ellers skal du sende din bios chip til firma´et hvorefter de ligger en på..
ellers prøv at google det lidt.. For der er også et sted i sverige som gør det og de virker meget mere pro end den her siden men koster så også 250kr. imod 65kr. på den i danmark..