Det er desværre koderne der fucker hastigheden op på serveren, da Hardware, linje ect. bestemt ikke fejler noget.
HWT-kværnen er en Dual Opteron 252 på en Tyan mofo, med 2 GB RAM. Linjen er en 4 GB´s Sort Fiber, som sidder direkte op i ryggen på TDC (hvis jeg ikke husker forkert).
Men det korte af det lange er, at programmørene ganske enkelt ikke har tid til at få indført nogle koder som ikke kræver at serveren hoster, som den var ramt af asmatisk bronkitis.
En ting som man skal huske er, at de nuværende koder er designet for mange år siden, og ikke designet til at håndtere antallet af de nuværende online-hits som vi har fået det sidste års tid, som er gået fra 180-200 til 370-380 online.
En ting man også skal huske er, at der har været mange "lappe-løsninger" siden HWT/OC´s start, hviket er det der blandet andet er prisen nu.
Da vi skulle skrive siden om til *.php, søgte vi programmører til denne opgave, men folk gav sig tilkende med, at de var *.asp programmøre.
Da vi så droppede *.php, og søgte efter nye *.asp programmøre, var folk ikke længere *.asp programmøre, men *.php.
Hvilket betyder, at HWT er ofre for en ond cirkel. :(
Hvis du kan, eller kender nogle der kan programmere i *.asp, så send mig en PM. eller få mig add´et på MSN, så vi kan snakke om en programmør stilling på HWT ;)
Vi er klar over den elendige situation med hastighederne på HWT, men mangler samtidig nogle gæve gutter, der tør at tage kampen op. :)