Du kan kort slutte den på en simpel måde. Altså du tager og vender din harddisk om sådan printpladen vender op ad. så lægger du nogle skruger på dens print og sætte stikkene til og tænder din pc.
Jern + jern vil altid kortslutte. Tager dog ingen ganti for at din computer ryger med i slaget :e
Jeg kan en nemmere måde.. du tager et alm molexstik, og skærer det til så det sættes til stikket mens det vender på hovedet. Når du så tænder computeren, så brænder hdd'ens print af. Ingen røg, ingen larm, ingen synlig skade, bare en totalt død hdd.
hvorfor bøvle med alt det strøm det er da nemmere at give den en god gang baaaank,bare læg den på et hårdt underlag og så bare hug den et par gange med en mukkert(2kg hammer for dem der ikke ved det),så vil jeg gerne se den teknikker der kan genskabe data på den.
#4 Stikket er jo udformet således at det kun kan vende på én måde. Så skærer du lige hjørnerne af så det kan sættes til harddisken, selvom det vender på hovedet. Og nej, resten af maskinen overlever.
arhh sorry havde ikke læst dit indlæg ordentligt igennem,er der ikke noget med at hardiske ikke er glad for magnatisme,kan man ikke bare holde den hen over en stor magnet.
Nej!!! alle sammen... Man kan godt smader den på jeres måder men hvor ik bare køre en scandisk og gik en ordenlig ryste tur.. Det ved jeg at det virker hehe hade en disk som jeg gerne ville ha bytte på en Rma hehe :e