Core 2 Duo (Dual Core fix)

Software d.  08. december. 2006, skrevet af Soukz
Vist: 451 gange.

Soukz

Overclocker
Tilføjet:
08-12-2006 23:25:56
Svar/Indlæg:
97/24
Hello... jeg var så heldig at finde en mate som havde en fix til dual core fix... Det var fordi da min cpu blev overclocket kunne mit cs ikke følge med og løb alt for hurtig osv... lyder lidt underligt men den fix vi fandt var vist lavet af microsoft... men har intet kunne finde

Hvis nogen ved om der ligger en fix til dual core i xp et eller andet sted så må i meget gerne sige til ! 😀

Ved amd også har lavet en til spille folk så de kunne udnytte deres dual core i nogle spil osvl...

Dnu hvad den update gjore men det virkede bagefter :)

MonK

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2006 23:36:48
Svar/Indlæg:
285/20
Kender ikke noget til en fix til C2D kender kun til AMD dual core

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
08-12-2006 23:40:05
Svar/Indlæg:
14079/622
Dit CS burde ikke køre hurtigere af at du overclocker.. med C2D skulle det hele spille med det samme.

Der findes ikke et "c2d-fix" som sådan

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2006 01:51:34
Svar/Indlæg:
6624/113
Ikke andet end at du skal sørge for at hente alle Windows opdateringer.

Min C2D render over 3,3 - og jeg har intet andet end std opdateringer på maskinen...

allan_84

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2006 03:38:13
Svar/Indlæg:
765/82
det han nok hentyder til er microsoft hot fix til dual core. det vist ikke specielt til nogen bestemt cpu men bare generalt dual core. der er en vejledning i montering og download på microsoft hjemmeside.
M$ vejledning til hot fix (bør læses!)
http://support.microsoft.com/?...

link til download af M$ hot fix
http://www.amdzone.com/files/W...

M$ hot fix er både til amd og intel såvit jeg ved, men kan på amd ikke bruges under normale forhold sammen med amd dual core optimizer på samme tid.
(men her er der godt nok en vejledning til både optimizer og hot fix til amd'er.. http://www.xtremesystems.org/f... )

Jenner

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2006 10:33:25
Svar/Indlæg:
2267/261
Der er ingen problemer overhovedet med Intel dualcore af nogen art, hverken pentium d eller core2duo så det skal bare spille :)

Derfor er intel bla endnu bedre end amd :)

Køber aldrig en amd igen før de har opfyldt følgende krav

1) Ikke være så afhængig af stepping.. intel overclocker godt selvom stepping er af den dårligere.

2) Dalcore / quadcore osv skal ikke bruge hotfix ( det skal amds nogen gange )

3) Ingen pins på cpu.

Det var vidst det :)

Soukz

Overclocker
Tilføjet:
10-12-2006 19:34:37
Svar/Indlæg:
97/24
Tror jeg har forklaret mig forkert... men har ihvertfald installert en eller anden fix til windows ang dualcore.. dog virker den i har smidt oven over ikke.. fordi jeg ikke køre engelsk version af xp :S

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
11-12-2006 11:24:30
Svar/Indlæg:
732/39
#5 Læs da tråden før du svarer helt hen i vejret....han har jo netop problemer med sin Intel....Hotfix bruges også til Intel...det er jo windows der fucker op...

Der er heller ikke problemer med AMD....