Hey. Hvilke 120mm blæsere er de mest stille? Tænker både på når de kører ved lave omdrejninger men slvf også når de er oppe og køre stærkt hvor der jo også er stor forskel.
Papst er overvurderet, de har været det bedste, men nu er der flere andre der som minimum matcher dem, og det til bedre priser. Som Mads sige "papst plejer at være svaret" men plejer er død.
Scythe S-flex serie skulle være gode, og D modellen kan ikke høres, men kører så også kun 800rpm. Min anbefaling ville være en E model, og så en blæser styring, evt. Zalman fanmate. For så har du muligheden for at tilpasse lydniveau, selv om den heller ikke siger så meget ved 12v.
Jeg har 6 stk Noctua NF-S12-1200 120mm, 3 stk på radiator og 3 stk i kabinettet. Ved lave omdrejninger siger de ikke meget men kan sagtens høres ved max omdrejninger. det er Pt. de bedste blæser jeg har haft, har også haft Papst.
Jeg har hele mit kabi fyldt med NoiseBlockere fra Vcore (6x120mm og 4x80mm), og dem er jeg rigtig tilfreds med... En kombination af SX1'ere SX2'ere og S1'ere...