Overclocker
Tilføjet:
11-12-2006 00:36:47
Svar/Indlæg:
98/37
For en uges tid siden var jeg ved at lave bacup af nogle vigtige dokumenter fra min bærbar til mit mediacenter samtidig med at jeg så en film (på mit mediacenter). Pludselig låser windåse helt. Som erfaren windåsebruger er jeg van til den slags ting så jeg trykker bare på genstart knappen på min comp.
Men så går det helt i kage... Min bios er fyldt med fejl i grafikken og næsten ulæselig og når den kommer til at skulle starye windåse kommer der en rød fejlskærm og computeren genstartes automatisk!
Men, men, men... Som sagt har jeg brugt windåse i en del år nu så jeg tager det med ophøjet ro, finder min xp cd frem og begynder en reperation. Men så går det HELT GALT! ... Efter instalation af drivere til diverse ting på min comp går skærmen helt i sort i 10 - 15 sek. hvor efter den går over i nogle blå og sorte farver for endeligt at vise den fantastiske røde fejlskærm igen og genstarte.
Så mit problem er lidt at jeg IKKE kan få repereret windåse... Nogle der har prøvet noget i den retning eller har nogle tips til hvad jeg kan gøre?