#8 tænk på miljøet (global warming osv...)
Hurtigere internet kunne spare mig en del strøm, så skulle maskinen ikke stå og downloade om natten.
USB el-spareskinnen har jeg været i mod fra starten, da den er et skridt tilbage, man har i lang tid kunne få el spareskinner med masterstik, som tænder når der kommer en høj nok belastning på masterstikket.
Desværre kan disse kun fåes til fjernsyn nu, og mange af disse kan ikke bruges til en computer (har prøvet, og så var den skinne lige til at smide væk) - Det var en smartere løsning som kunne godkendes (220 og 5volt kun adskilt af et relæ er vist ikke så heldigt)
Så jeg må snart tage mig sammen og lave en forlænger ledning med afbryder - som det er nu tager jeg stikkene ud.
Troede egentligt at 80+ (80+ er en dyr certificering, og der findes mange strømforsyninger som overholder kravene men som ikke er certificeret) strømforsyninger var dyre, men antec's earthwatts serie ser faktisk ud til at være ganske god, og prisen er heller ikke så tosset. 380watt til 350kroner - 500watt koster 600.
Det ser umiddelbart ud til at jeg skulle smide en 350watt i min gamle maskine når mine forældre skal arve den.