Senior Skribent
Tilføjet:
11-12-2006 11:57:01
Svar/Indlæg:
15982/637
Ja eftersom GFX bliver konstant hurtigere, så antager jeg, at det man tidligere undlod at slå til for at opnå flere FPS i dag i langt højere grad bliver slået til pga. ydelsestabet er minimal., samt at opløsningen har fået en tak op.
Ja jeg taler her om "eye candy" eller nærmere betegnet Full Scene Anti Aliasing og Anisotropic Filtering og opløsningen :)
Så derfor, hvad opløsning spiller du i og betnytter du FSAA og AF ?
Dette er bare for at få et overblik over hvad den anvendte opløsning generelt er pt, da den jo i lang tid han ligget på 1024x768 som overall gennemsnit.
Og FSAA og AF, ja er det noget der bruges af folk, eller bliver det bare anset som unødig "eye candy" ?.
Jeg selv:
Så vidt muligt 1680x1050 med 2xQ FSAA og 8xAF da det giver minimalt ydelsestab, ca. 4-5FPS maks. I spil der ikke undersøtter widescreen formatet kører jeg 1280x1024 også med 2xQ FSAA og 8xAF (ydelsestab maks 2-3FPS).