Ja, jeg tror altså det er det trådløse signal, der fanger.... Alle trådløse signaler fungerer jo som mikrobølger - altså kan man godt forrstyre en linje.. Det har jeg oplevet med min N70 mod mit DiNovo, hvor jeg som regel ligger telefonen lige foran tastaturet! Når så jeg får en besked e.lign. forstyrrer den signalet (N70 er i forvejen kendt som værende den telefon der sender de tungeste signaler, og ja - det kan også mærkes i ens pc-højtalere langt væk) :O
Det er bare et eksempel. Et andet er når min mus er med hos min ven til LAN kan den fooke helt vildt fordi hans trådløse signal hæmmer det bluetooth signal som mit desktopset udsender.. Vi er nemlig der 2, tungsignalede telefoner, 2 trådløse adaptere, trådløstelefon, og en trådløs router..
- Du kan også opleve disse ting hivs du sætter din telefon hen foran en antenne på routeren eller adapteren, hvor nettet så bliver ustabilt, sikkert fordi telefonen rammer nogle enkelte af de frekvenser det arbejder på.. Der skulle være sådan nogler standarter for ALT - det ville sgu gøre det hele nemmere :p For de der er virker sgu ikke helt efter min mening medmindre man holder alt adskidt :(