snakker bare om oc%'er f.eks jeg ved godt at P4 MHz var rådne og sådan..
#psym, jeg har kun kørt AMD, og alle virkelig ALLE de AMD CPU'er jeg har rodet med har ikke haft fejl, men hvis du gerne vil se en defekt Intel Celeron CPU så siger du bare til ;) og den er defekt fra fabrikken af.. skal dog med det samme siges at jeg har jo ikke haft fat i alle AMD CPU'er så ja der vil komme nogen der er defekte, men det har jeg så bevis på at der altså også gør fra intel. AMD har haft et par uheldige perioder, men det har egntlig aldrig været deres cpu'er... ikke engang K6 serien var specielt fyldt med fejl, problemet lagde i at K6 CPU'erne rendte op til 575MHz på chipsets og boards der normalt kun var lavet til 300MHz, på den måde så vi den smarte ting i form af at folk behøvede ikke slot1 eller Socket 370 for at opgradere til en lidt hurtigere cpu, men desværre var der også mange bundkort med ringe support for K6 cpu'erne da de var produceret før de kom... den anden gang er som Kasseren skriver de smed for små kølere på. jeg har set for mange Thunderbirds 1333MHz med en P3 køler, og ja Pentium 4 prescott var jo ikke ligefrem en intel succes :D.. men sådan er det jo, hvis du var en rigtig enthusiast ville du sætte pris på at der er et firma som AMD til at konkurrere med Intel.